I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Boende i Paris, juli 09

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-22 19:50

[Sökes] Boende i Paris, juli 09

Är i enormt behov av att få hyra en lägenhet i Paris under hela juli månad!
Är det någon whoait som har lägenhet där som står tom eller vet någon som har det?

Holla!

(Inlägget ändrat av Frozen 2009-01-22 22:02:27)

Femme fatale

2009-01-22 21:32
Hm, spelar det någon roll var i paris och hur stor lägenhet?

Jag har en kompis som bor där, jag bodde hos honom i lite mer än 2 år. Han har en helt okej tvåa vid Motte Picquet. Det är ett ganska skönt område, många studenter och måttligt pretentiösa konst/musik-nissar osv, men det har väl sin charm.
Lägenheten är inte alltför långt bort från eiffel tornet och en hel del andra sevärdheter. Nära till nattklubbarna med. Hyfsat nära till det mesta faktiskt haha

Jag kan kolla med honom vart han har planerat att befinna sig i sommar om det låter intressant? Han reser omkring rätt mycket under somrarna och jag vet att han tidigare har hyrt ut sin lägenhet till folk.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-01-22 21:51
marvingaye. vi är två tjejer så gärna liiite större än kanske 19 kvadrat haha men det behöver inte vara så jättestort!

Vi vill gärna bo rätt centralt, tror universitet vi ska plugga på (sorbonne) ligger i Quartier Latin, så ju mer centralt desto bättre naturligtvis! Hur stort är det? Matlagningsmöjligheter? standard? vet att franska lägenheter fattas lite basic grejer som vi är vana vid..

det skulle vara hur nice som helst om du kollade, men ge mer beskrivning av lägenheten bara
Femme fatale