I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Present kort hos Stadium

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-14 00:07

[Säljes] Present kort hos Stadium

tjena ... jag undrar om det där ute i sthlm området finns någon som tänkt köpa skor eller nånting på stadium?
för jag har nämligen fått presentkort på 700 kr från stadium av min mor som trode jag kunde köpa träningsgrejjer till thaiboxning där:P min mor vet inte så mycket om sånt så tyvär blev det som det blev och man kan icke byta ut det mot cash. därför undrar jag om nån hade tänkt shoppa lite där och kunde hjälpa mig helt enkelt. Det skulle göra mig så jävla glad och din karma skulle gå upp sjukt mycket.

så om någon skulle vilja göra en väldigt god gärning så är det bara att PMa!

Tack i förhand!

(Inlägget ändrat av Midas 2009-01-14 17:30:16)

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2009-01-14 01:43
var bor du?
diska hårdare! kvinna!

2009-01-14 01:44
Nacka 15 min från innestan (sthlm)
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.

2009-01-14 01:47
Ähh, köp säckhandskar, lindor och tandskydd. Det finns ju på stadium... Sen kan du köpa sånna där mjuka knäskydd som man kan ha när man sparras och vill använda knän. Dessutom anklestöd grejer... Där har du thaiboxningsgrejer för 700 på stadium

2009-01-14 01:51
Jag måste köpa skor då mina ramlar i 1000 delar vilken dag som helst. Jag kan "offra" mig. Vet inte hur sortimentet ser ut på stadium med skor. Men kan ta mig en titt och så återkommer jag om jag hittar ett par! För min del gör det desamma iaf, så länge jag får nya skor! :>
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-01-14 17:20
Eller köper du något du kan lämna tillbaka och få pengar i handen. voila där har du 700spänn..:)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Moderator

2009-01-14 18:04
vidar

Nej. Då har man helt plötsligt 700 :- i tillgodokvitton hos Stadium.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-01-14 19:59
bjuder 450kr för kortet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2009-01-14 22:24
magnetism

du skulle göra mig sjukt glad , och det skulle vara så jävla sjysst faktiskt. JÄVLIGT sjysst.
men det är bara att höra av sig!

Tyvär går det inte , jag försökte, var nära men när hon skulle ge mig pengarna så undrade hon om jag hade 50 öre. inte hade jag det så då råka hon se att det var köpt på presentkort :P nära vare!

2009-01-15 00:30
köp nått från stadium som Inte är i rea, sen lämna tillbaka nästa dag i samma eller en annan staduim, funka mig i kista..

pz!
LGTM

2009-01-15 01:09
Squirtle. juste tillgodokvitton..

då drar jag tillbaka vad jag sa
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-01-15 02:41
hähä missa de där innan
LGTM

2009-01-15 18:07
aa kan försöka asso

2009-01-17 15:55
mensom sagt det är bara att hojta tillom manvill ställaupp o få fett med karma