I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Canada Goose-jacka

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-11 22:43

[Säljes] Canada Goose-jacka

Säljer en Canada Goose-jacka i storlek M, modell Expedition Parka, färg: svart. Köpte jackan i december och den är endast använd vid fyra tillfällen utomhus. Behöver snabba pengar och därav säljs den. Om flera är intresserade har ni fram till tisdag på att lägga bud, då har jag tänkt sälja den.

Jag bor i Trelleborg så det bästa vore om vi kunde mötas upp där så att pengar och jacka kan byta ägare samtidigt, då kan ni även få pröva jackan om någon är osäker på storlek. Har tyvärr inga bra bilder... Om ni inte kan mötas upp kan jackan även skickas, inom Sverige. Utgångsbud på jackan är 800:- kr, riktigt billigt med tanke på att den är som ny och avsevärt mycket dyrare i butik.

Ta bud/frågor via PM! Mvh

2009-01-12 02:13
Är den äkta? Köppt i butik? Vad var nypriset?

2009-01-12 10:29
Var en rätt dålig annons från min sida såg jag nu, en hel del som saknades, brukar inte sälja saker.

Självklart är den äkta. Kvitto och även tags/lappar finns och självklart får ni med det vid köp av jackan.

2009-01-12 11:22
länka en bild till kvittot här tackkar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2009-01-12 14:41
hur lång är du? hört att dom är stora i storlek?

2009-01-12 14:45
Jag har en medium och den känns sjukt stor. Oftast använder jag large/medium. De är varma.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-01-14 01:38
Jag är 183 cm. Dem är relativt stora i storleken, ja, dock så kan en vanlig M ha jackan utan några problem. Är man på gränsen mellan S/M skulle jag dock tro att den är lite för stor.

Pga oseriösa köpare så finns jackan kvar. Ta allting via PM!

2009-01-16 00:05
Finns kvar... Vill gärna göra en snabb affär, jag kan mötas upp imorgon fredag och på lördag och om den ska skickas kan jag skicka iväg den imorgon om pengarna kommer in på kontot i hyfsad tid.

2009-01-17 00:51
Upp!