I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: handtryckta tshirts av bra kvalité

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-02 15:31

säljes: handtryckta tshirts av bra kvalité

tshirts av bra kvalité med screentryck.
väl själv om du vill ha en vit, gul eller gråmellerad tshirt, alla storlekar finns.

tryck att välja mellan:

tee nr1
tee nr1

tee nr2
tee nr2

tee nr3
tee nr3

180 kr/tshirt, kan levereras inom några veckor eftersom jag måste beställa hem tshirts att trycka på först.

2009-01-02 16:22
Feta tshirts och tryck, får jag fråga hur du gjort? är också sjukt sugen på att göra egna tryck.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2009-01-02 17:07
tackar.. bilderna har jag ju såklart gjort i datorn, själva trycket på tröjjan gör man genom att använda sig av textilfärg, screenram och rakel. det är att "föra över" bilden från original till screenram som är lite invecklat. det gör man genom ljuskänsliga kemikalier och UV belysning.
mer info finns på www.screentec.se

2009-01-07 00:24
upp.........
Producent

2009-01-07 07:33
chyssta motiv! köp detta nu youngs
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."