I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Digital Systemkamera Nikon D80 body.

Övrigt - Köp & Sälj

2008-11-24 19:09

[Säljes] Digital Systemkamera Nikon D80 body.

Den är helt i nyskick, inga repor på skärmen eller någon annanstans. Funkar som en smäck och har i princip aldrig använt blixten. Bara tagit ca 8 000 bilder sen jag köpte den.

Säljer den pga uppgradering till D90.

Jag säljer alltså bara själva kamerahuset med laddare och bärrem.

Nypris: 5300 kr.
Mitt Pris: 4500 kr.

Länk till detaljerad recension.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2008-11-24 19:13
Kan du skicka?
vart kan du träffas upp?

Tycker personligen att priset är smått i överkant.
Lycka till med försäljningen.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2008-11-25 00:29
Jag kommer till sthlm nu på onsdag och är där en vecka... så vi kan mötas upp.

Priset är rättvist skulle jag påstå, det är inte ett superklippkap och det är inte heller dyrt. Men vad som är säkert är att du får en kamera i absolut totalt NYskick och det är i mitt tycke värt pengarna. Jag har sett riktigt slitna maskiner för liknande priser på blocket och ja, jag rättfärdigar väl detta priset med just faktumet att jag tar RIKTIGT bra hand om mina saker, att den har använts väldigt lite.

Hojta till om du är intresserad så löser vi det på plats, du får testa den och allt IRL.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2008-11-25 02:06
Jag såg mer till reglerna om whereabout.

Är själv inte intresserad.
Tycker att priset är i överkant med tanke på att det är en utgående modell samt att jag tycker att garanti är värt någa hundra till vid nyköp.
www.prisjakt.nu
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2008-11-25 08:16
det är intressant att se när du köpte den med tanke på garanti osv

köpte du den för 1 vecka sen är kanske priset ok, inte mer
köpte du den för 2 månader sen låter det som ett dåligt pris
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)