I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Aukustikdörr för studiobruk / Basfälla / ev. Isolering

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-11-21 14:18

[Säljes] Aukustikdörr för studiobruk / Basfälla / ev. Isolering

Halloj.

Nu är det så att jag har studiomaterial som jag (tyvärr) inte kommer få någon andvändning för. Allt är av högsta kvalité för hemma-studion och säljes av billigt och snabbt.

Aukustik dörr

För er som inte vet vad detta är är det en massiv dörr med ljudisolering. Den funkar så att den ger absolut ljudisolering ut och håller kvar ljudet i rummet. Dessa dörrar är dyra, men den är köpt knappt begagnad från en proffesionel studio som fick sitt hyreskontrakt uppsagt av deras förening. Dörren ny kostar runt 10.000:- (eller mer) och jag vill sälja av den för 4.500:- (ev. 4000:- vid snabb affär). Hör av dig till mig för mer exakta mått.

Basfälla

Också den ifrån den f.d studion. Jättebra att ha för hemmastudion, den "suger" upp basen och fångar den så att dina grannar slipper lida. Den består av 7-8 special brädor som man slår upp i ett hörn av rummet och placerar rockwool isolering bakom. (Tar inte mycket plats)

aukustik plattor

Ljudisoleringsskivor av mycket hög kvalité. Perfekt för att isolera ett mickbås eller väggarna i studion med. Finns dock inte så mycket kvar, det mesta har gått till mitt egena mickbås. 5-6 skivor finns kvar, ca 1x3M skivor. Dom ser ut såhär Länk till http://www.byggfaktadocu.se/10/product/28/01/20/7.jpg

Är det nått mer ni undrar över så kan jag gärna berätta, skicka mig ett mess här eller maila mig på [email protected]

Fridens!

(Inlägget ändrat av JP 2008-11-22 13:49:08)

tunggungclick.se