I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes/bytes] Minimotos, pocketbikes och fiddys

Övrigt - Köp & Sälj

2008-11-14 18:14

[Köpes/bytes] Minimotos, pocketbikes och fiddys

Har nu märkt att sånt där skit är rätt skoj att hålla på med.

Så jag söker dessa, hel eller i delar spelar ingen roll. Skicka PM vad du har och gärna bilder!
köper eller byter mot andra roliga saker, det kan vi diskutera!
Jag finns i Enköping och kan åka runt lite grann, bor du långt bort och pallar skicka så är det heller inger hinder.

Har du någon/några sånna saker som ligger så tveka inte att sälja eller byta bort dom!

2008-11-15 15:22
Upp!

2008-11-15 17:30
Har en icke fungerande dirtbike om du är instresserad, har en väldigt stabil ram och är lite större än de andra, säg till ifall du är instresserad.

2008-11-16 03:11
Köpte en dirtbike från Länk till http://importoren.se/ för många år sedan som nu är helt sönderkörd till atomer men det var bra grejjer om man inte vill köpa begagnat.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2008-11-17 21:02
Kom igen! Rota i garaget

2008-11-17 22:41
Jepp jag har en Hemma i Uppsala som jag ej använder..

Den har fungerat helt felfritt förutom att dra igång snöret glappat lite men det är bara att byta kugg.. Kanske till och med så att jag kan göra det själv...

skulle väl sälja den för runt tusenlappen men om du har nå kul grejer så är jag öppen för förslag..! ska se om jag kan rota fram nå bilder..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-11-17 22:47
Manel
Okey, är det dragstarten som pajjat så kostar den 350kr ny. Är det kuggen? så kostar den bara 50kr/för plast eller 100kr/för metall. Men då är det nogrann meckning vi pratar om, minsta fel så går hela starten sönder och då får man köpa ny sån..

Ska du ha 1000 lappen för den? då ska den vara riktigt fin..

2008-11-17 22:49
Manel
Kan också vara kugg fästet i självaste motorn, och det är inte billigt och byta..
Vet inte ens om sånna delar säljes. Då är det Ev ny motor vi pratar om ist.

2008-11-20 20:42
Upp...

2008-11-20 22:56
haha fan ska man ens starta den så för? är väl bara o springa igång skiten o peta i en växel.

har f.ö massa fiddy delar/cross kläder om du vill köpa

allt är till 125 cc, trimrör, däck m fälg, lösa däck/motard däck/dubbdäck öööööh orginalrör osv massor!