I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Sneakers!

Övrigt - Köp & Sälj

Producent

2008-11-09 20:40

Köpes: Sneakers!

Eller eventuellt byte mot ett par vintage Vision hitops. Helt oanvända i storlek liten 40, eller möjligtvis stor 39. Dessa skönheter går väl på runt tusingen om inte mer, om du lyckas hitta dom på något sneakerswap/sale. Rätta mig om jag har fel! För egentligen chansar jag bara på priset. Jag har iallafall fem par som jag kan sälja/byta.

Jag har storlek 38½-39½ och allt mittimellan. söker BARA oanvända par. och jag är rätt picky. föredrar hitops!

billigt är nyckelordet.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-11-09 21:39
du va ganska specifik :)
det pågår ju en ganska fin rea på www.shelta.se å andra butiker också för den delen tror jag.
dom har lite i tjejstorlekar vet jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-11-10 02:15
ja. fast egentligen är ajg ute efter att byta dårå. i första hand alltså. fast jag säger inte nej till bra sneakerdeals
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2008-11-10 02:18
åh. jag och min skofetish. jag fick habegär när jag gick in på sheltas sida och kollade. JÄVLA REA! åh det blir nog inga julklappar til lfamiljen i år HEHE

2008-11-10 08:38
du som är tjej borde ju gå in på sns o klippa NIKEXMOB släppet. så jävla fresh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-11-10 18:24
argh, nu fick du mig att gå in på SNS också. jag brukar försöka INTE göra det, jag blir helt ha-galen och det är itne bra när man itne har fet lön :D

dock finns det ju vissa par som man MÅSTE ha.

om det finsn någon snäll internetsugardaddy ute där. köp dessatill mig.

2008-11-10 18:49
bra val! hoppas du hittar dig en sockerpappa :)
Producent

2008-11-10 19:02
haha ja det eller så köper jag dom själv :(( för mammas julklappspengar! fast ajg fattar inte hur vandals kan vara så snuskdyra. för några år sedan så gavs dom bort i princip eftersom dom var så billiga och vanliga

2008-11-10 19:17
exakt och så extremt feta e dom ju inte heller.
dom såldes la på stadium tror jag t.om ? ganska billigt, gul blåa och silver svarta om jag inte minns fel.

e dom någon form av QS släpp nu eller vad handlar det om ?
Producent

2008-11-10 21:26
jag gillar dom! alltså så jävla dyra är dom väl inte. 600:- liksom. men det är väl bra mycket mer än vad dom såldes för för något år sedan.

ja det kanske är något speciellt släpp av något slag. jag vettefan. vore enda förklaringen. och andra sidan så glömde jag samla på vandals när dom var som billigast och ångrar mig, så kanske är så dyra för att dom är eftertraktade igen. jag tycker dom är genomchyssta.

fast ja. dom är nog mer en tjejsko än killsko. kilalr brukar generellt gilla skor som inte ser ut dom kommer från rymden.

fast nu känner jag att detta är jävligt off topic. vi kan snacka i sneakerstråden istället kanske!
Producent

2008-11-11 22:27
pet