I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Sony ericsson w302

Övrigt - Köp & Sälj

2008-10-12 01:26

[Säljes] Sony ericsson w302

Hallo, vill bli av med min mobil nu. Känner inte att Sony ericsson var något för mig.

Det är iaf en w302 inköpt den 30/9-08. Använd ytterst lite och har inga som helst repor skador eller något sånt. Alla tillbehör samt kvitto och garanti får du med.

1000:- vill jag ha och går inte ner en krona.

Finns i Sthlm för den som är intresserad, ska den skickas tar jag endast emot förskottsbetalning.

Bilden är snodd från blocket, men ser exakt likadan ut. :-)

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-10-12 01:38
Just ja, mobilen är helt olåst så det är bara att köra med vilket kort du nu vill.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-10-12 13:11
bjuder 999:-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.