I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[säljes] Nintendo NES/8 bitar

Övrigt - Köp & Sälj

2008-10-09 01:06

[säljes] Nintendo NES/8 bitar

Ett nintendo NES/8 bitar i schysst skick + alla sladdar + två handkontroller och spelen super mario brothers och mega man (etiketten på mega man spelet är lite rivet); två av dom fetaste mest klassiska spelen för dom som inte vet!

Allt funkar bra, alltså inga slitna kontakter som man måste pilla med varje gång man sätter i ett nytt spel som som det ofta är med gamla NES eller så.

500 för allt, och jag kan möta köpare i Stockholm i person. Om man vill kan få med "super mario bros. Super show! #1" på VHS också.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-09 08:09
"Om man vill kan få med "super mario bros. Super show! #1" på VHS också."

Haha!
FAU

2008-10-09 15:26
bara vhsen är guld värd
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2008-10-09 16:54
Du skickar oxå eller?

Det är inget pill med kasetten när man ska spela att den måste sitta i ett visst läge och man får försöka 35 gånger innan den verkligen funkar? lovar du det?
be the change

2008-10-09 18:17
Visst kan jag skicka.. Och ja, jag lovar! Fast det känns lite knäppt att sälja den när mitt eget nintendo är så haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-09 18:23
Förresten.. Ja, kontakterna funkar helbra på spelet, men jag gjorde rent dom ändå... Kontakterna på spelen gjorde jag rent med....

2008-10-09 18:27
svara på mitt meddelande :)
o rly?

2008-10-09 18:34
Klart! :)