[Säljes] 39 par sneakers size 9-9.5 (42-43)
Förra tråden vart lite snurrig så nu har jag lagt upp alla skor här:www.smalandia.se Maila till [email protected] eller skicka ett PM. Frakt tillkommer. Alla skor har orginalkartong kvar, med ett fåtal undantag (grön/gula Dunk Hi, bruna RS-1 och Thanksgiving Strider)
De flesta skorna är använda men välskötta. De som är smutsiga tvättas enkelt rent med diskmedel och vatten. Bilderna talar tydligt om skicket på skorna. Och grabbar... det här är riktigt jävla billigt!
synd att man inte har nåra pengar...
Moderator
2008-10-06 15:24
Nike Air Force 1 Premium Bobbito Är sugen på dom som fan! Vad är centimetern?
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Du har Pm!
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
MeXXi, KajamaN: Ni har PM!
Fan va små skor! :o
No you!
desvärre för stora.. läge för grymma deals.
u got mail. feta pjukks till bra pris f.ö, sjukt folk inte köper.
Som sagt, synd att man inte har pengar just nu ! Isåfall skulle jag vara intresserad av 3-4 par !
Vila i frid Daniel ! 091030
synd att man är fattig ja;D
Kalliistudios© 2:avåningen
Skorna tickar iväg kvickt, snabba er innan det tar slut. Uppdaterar sidan om någon timma.
En liten disclaimer bara: Mina tidigare erfarenheter av att sälja skor på Whoa har gjort att jag nu säljer till den som sätter in pengar först och håller inga skor åt någon. No exceptions what so ever. Först till kvarn..
Det här är en mkt seriös säljare... Har handlat med han förr å är helnöjd med mina Jordans & Light jag köpte nu precis... väntar med spänning på paketet...
Tack Apeman, kul att göra business med dig.
Jag kan bara hålla med Apeman. Satte in pengar igårkväll och nu är skorna på väg. Säljaren rekommenderas, inga komplikationer överhuvudtaget.
Jetjaguar hur kan du sälja old love new love? :D Fetaste jordan skorna på länge. Air lightsen kvar eller var det dem apeman tog? De är en ½ storlek stora men är lite sugen. fan jag har inga pengar egentligen :(
Forumssignatur...<br>
Alkor: I know, dom är bra men jag använder dom aldrig. Dom gula i det packet har jag inte mycket för dock. Air Max Lightsen är sålda.
Det var ju dom gula jag mest ville ha... så dom röda är bara bonus... Å lightsen är mina dem med...
Apeman: Kan tillägga att den gula lådan har jag nog inte ens dragit ut ur boxen. Det skulle i såfall vara för att snöra om dom. :)
Apeman: sinnesjukt bra pris du fick tre par skor för :) Grattis. Och jag kan också rekomendera Jetjaguar som en bra säljare, köpte inget nu dock men har köpt av honom innan och det var hur smidigt som helst.
Forumssignatur...<br>
synd att du har så små fötter
taikaviitta: you're preaching to the choir man, alla verkar tycka det.
fattar inte vad folk snackar om... stl 9 är världens vanligaste storlek... tycker alla har mellan 9-10...
riktigt nice, får spana in vad som finns kvar när lönen uppenbarar sig. mvh
Tu m'emmerdes!
alkor: Tackar! Come on folks, det är lite för bra för att missa.
Vill nästa ha alla nike dunk high sneaksen, synd att ja just beställde clothes, men när ja får pengar och om det finns kvar !
soundcloud.com/jerrones
...men där e nårra tior... ta dom...
ja kan nog tänka mig några , kan du frakta ?
Uppdaterad med följande:
Air Jordan 4
Air Jordan 7
Nike Free Trail 5.0
Asics Gel Lyte III
www.smalandia.se
Nu ligger de rätta bilderna uppe.
Det är fan heeeelt sjukt att du inte får sålt Jordan 7 - Olympic ens för 400 ruttna spänn... personligen tycker jag det är den i särklass fetaste jordan dojjan någonsin... men jag har redan dom, mer än ett par... Kan för övrigt inte begripa hur det kan vara så här segt att sälja dom skorna du har kvar... var på tiden att du fick sålt alife pumpsen... men vafan.. så här segt ska det inte vara å sälja av så här feta skor så billigt...
Apeman: Jag håller med dig helt och hållet. Men det är i mitten av månaden och typ 80% av folket här lever på studiebidrag så det kanske förklarar endel. Hoppas på en boost vid löning.
Om nån försökt maila via länken på hemsidan så testa igen, nu är den rätt.
du har inga mer överraskningar som kommer upp på sidan nu? du har rensat färdigt?
Apeman: Detta var nog det mesta, kanske kommer några enstaka par så småningom. Eller jo, ett par Undefeated Top Ten har jag ev. till salu. Den med Estevan Oriol fotoboken och den massiva lådan.. 3500 retail.. kan släppa den för 1500. Oanvända, boken är fortfarande inplastad.
Nike Dunk Low CL Size 9 - 200 kr .. Fortfarande kvar ? och Nike jackan ? Riktigt Sugen !!
Hata dom som hatar dig! - KnasVandaler http://borasgraff.blogspot.com
Ny fet deal: Köp 3 par eller fler - Få den billigaste på köpet. 6 par - två gratis 9 par - tre gratis osv.
Nu har de flesta fått lön så passa på att tokfynda sneakers.
Tack för en bra och snabb affär!
Måste fan bli av med skorna snart. Lägg era bud. Gratis frakt i hela sverige oavsett antal skor!
ALLT slumpas bort för 4lax. Skor och kläder.