[Säljes] Tjockt med saker! En shysst recever av märket Yamaha Det är en en RX-v396RDSFullt fungerande..fem gånger 90watt Rms har ja för mej googla på det vetja..Nypris 2,000:- - 2,500:-Mitt pris 1,000:-Samt ett gamecube,med en dosa och ett minneskort Och lite spel : Medal of honor : Mario Sunshine : Starwars rebel strike : Needforspeed Underground : Zelda-dubbeldisk´mitt pris 300 :- Och en shysst dynamiskt mic : Akg Tps D 3900mitt pris 300:-Extern Brännare som klarar det mesta som light skribe osvLåda och alla tillbehör förljer med, funkar klockrent.Det är en : Samsung Write Mastermitt pris 300:-Har med ett mixerbord :beringher XENYX 1204Fullt fungerande med ett medföljande USB ljudkortDet är tolv kanaligt med fyra shyssta mic preamps,.Nypris runt 1200 :- Mitt pris 600:-Har även lite reptiler till salu.. men de kan vi ta i ett PMKan även skicka sakerna mot frakt och förskotsbetalningEl köra hem de till dej som inte bor så långt bort: )Bor i mariestadSöker med en mobiltelefon,,därav ja säljer dessa prylar är att ja tappat bort min mobil så kom med vad ni har om ni är sugna på att göra ngt byte..