I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes/Bytes] Träningsjackor

Övrigt - Köp & Sälj

2008-09-30 22:42

[Säljes/Bytes] Träningsjackor

Puma i storlek XL, nyskick:

300:-

Sedan så har jag även en välanvänd mörkblå Adidas med ljusblå sträck även den i storlek XL. Har tyvärr ingen bild på denna.
150:-

Kan även bytas.

Finns i Småland, kan skickas om köpare betalar porto.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-30 22:47
Har även en sån här Carharttjacka att bli av med:

Storlek L. Varm och skön till vintern.

1000:- eller bud!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-08 13:55
Förslag på saker som jag är intresserad av att byta mot:
- Mörk jacka i storlek medium.
- Mörka skor i storlek 44-45.

Även annat är av intresse. Och priserna är självklart prutbara om det nu skulle vara så!

2008-10-08 14:47
det var väldigt stora kläder och skor för en 15årig flicka :P
nej men i ärlighetens namn var den där pumatröjan coknajs, men jag är ingen XL-kille.. synd!
vadå? jag dyster?

2008-10-08 14:49
600 för carharten, kan hämtas i småland, näzzjö,jönköping ?

2008-10-08 15:00
An0nym87 P21:
Finns för tillfället i Växjö. Men det kan hända om att jag befinner mig i Jönköping lite senare i år. Om du orkar vänta så länge alltså..

Annars så finns det ju post? Kostar väll någon hundring att skicka.

greggan:
Håller med dig. Nästan värt att tjockna till igen bara för att kunna behålla den :).

2008-10-08 15:06
Librator: är den ny eller använd 15 vintrar? har en likdan dock hel svart.

2008-10-08 16:23
An0nym87 P21:
Använd en vinter, förra vintern hängde den i garderoben hela tiden och nu vill jag bli av med den för att den är lite för stor.

Skulle vilja säga att den fortfarande är i nyskick. Inga färgfläckar eller skit har den heller.

2008-10-14 16:01
Upp!