I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Något för alla!!! bla, teknikprylar, skor, cdskivor!!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-07-18 22:47

[Säljes] Något för alla!!! bla, teknikprylar, skor, cdskivor!!

Hej kära Whoare, har rensat lite saker ifrån mitt rum idag då jag städade. har ingen användning för dessa prylar längre så jag prövar att sälja dem till er först!

Saker som säljs i bildordning (ladda ner zipfilen i länken nedan)

Bilderna 6-7 (Func Musmatta)
En av de bästa musmattorna genom tiderna, enligt flertal omröstningar och recensioner. den har en matt och en blank sida. Pris:- 100kr

Bilderna 8-9-10-11 ( Nike Air Zoom total)
Fotbollssko som jag använt ca 3-5 träningar aldrig på match. Säljes för att dom var för trånga. Dom har stått ca 2 år så dom kan behövas smörjas. nypris 1200.
Pris:- 250kr

Bild 12. (Skiva av outkast)
I bra skick, pris:- 40 kr

Bild 13 (skiva infenite mass)
En spricka i cdfodralet Pris 20kr :-

Bild 14 ( skiva, Chase the Cat)
perfekt skick, endast lyssnat på den 1-2 gånger vann den i en tävling Pris:- 50kr

Bild 15 (Skiva Xzibit, Restless)
En av de skönaste hiphopcd någonsin, ett måste i samlingen Pris:- 40kr

Bild 16-18 (terrarium)
ett terrerium för tex ödla, möss osv. Pris:-400

Bild 19 (Mobiler, från vänster till höger)
Nokia 3200, i bra skick, kamera och färgdisplay samt polosignaler, olåst Pris 150kr
Sony Ericsson t.68i Bra skick olåst, använd som jobbtele (dvs knappt använd alls) pris 150kr
Nokia 3410 i bra skick, olåst Pris 100kr
Sony Ericsson t300, bra skick,olåst, färgskärm infraröd bla. pris 200
Nokia 3330 i bra skick,olåst, med juventusskal, pris 100kr
mobilladdare skickas med mot en extra kostnad av 40kr

Bild 21-22 (sneakers/kängor masimo dutti)
Använd 1 eller 2 gånger, impulsköp som inte fallit mig i smaken efteråt, mkt bra kvalite en märkessko, nypris låg strax över tusingen
Pris:- 300kr

Priserna är exklusive frakt, vid köp av 2 eller fler varor (dock ej cdskivorna) ingår frakten. priset säljes enligt först till kvarn om inte flera bud kommer inom loppet av 5 timmar. då kommer personerna som bjudit få varsitt pm där de får reda på hur många intressanter som råder, och alla ombets lägga ett nytt bud och högste budgivare nästkommande dag 00.00 vinner.

Alla bud är välkomna men det är innte säkert att alla varor är prutbara. frågor besvaras via pm eller på min mail, som ni kan få om ni skickar ett pm. På mailen finns även fler bilder och videosnuttar.


Lycka till och gör ett fynd redan idag! jag kommer fylla på med varor senare i helgen så håll utkik även om det inte fanns något för dig. det går även bra att medela mig om man vill få ett gb när nya varor läggs till i tråden!

Länk till bilderna ------> länken









 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!