I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Reebok Classic White/Black/Red/Blue Size 10 (EUR 43)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-07-18 00:17

[Säljes] Reebok Classic White/Black/Red/Blue Size 10 (EUR 43)

Ett par ovanliga Reebok Classics, köpta i Japan. I mycket gott skick och då är dom inte nyputsade inför fotograferingen, tyvärr... Ett par oanvända, röda skosnören följer också med. Finns i Stockholm

Utropspris: 400 kr





(Inlägget ändrat av JP 2008-07-18 12:38:10)

Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-07-18 11:30
300 kr

Jag putsar upp dom jättefint innan deal!
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-07-18 11:50
extremt feta, sjukt att ingen köpt dom.

Kan du inte krympa dom till 9:or??;)

2008-07-18 12:10
HereComesTheSun X11: De är faktiskt lite små på mig. Bor du i Stockholm kan du ju få testa dom?
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-07-18 13:45
Har bud på 300 kr
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-07-22 08:51
En gång till!
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-07-22 11:56
tycker även jag att det är sjukt att ingen tagit dem än. hade dom vart i min size hade jag inte tvekat även om ja var tvungen att panta ihop 300 riksdaler.
Tu m'emmerdes!

2008-07-24 15:22
riktigt feta, synd på storleken bara
SKU - SKU - SKULASON!

2008-07-24 16:24
Har bud på 400 kr + frakt, så det är väl sålda imorgon om inget drastiskt händer.
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-08-22 16:48
har jag bud? ...
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-08-23 02:42
250kr så kan vi mötas idag!
>:D

I rz 3vul g33nuz

2008-09-02 18:43
Har bud på 400 kr
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-03 11:06
Säljs idag om ingen bjuder över.
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-08 16:51
får inte tag på den intresserade, så de är fortfarande till salu...
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-12 08:25
har bud på 300
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-12 08:37
250?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-12 11:25
Blaze_We: Ja, självklart.
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-16 21:26
har nu bud på 350 kr + frakt
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!

2008-09-19 15:36
SÅLDA
Don't mind me. I wrote this rhyme lightly off a two or three Heines, and boy was they fine gee!