I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 st Kid Robot Ltd. Edition Hoodies. Exklusivt som satan

Övrigt - Köp & Sälj

2008-07-15 13:52

2 st Kid Robot Ltd. Edition Hoodies. Exklusivt som satan

Har 2 st helt oanvända Kid Robot hoodies i storlek Large salu. Alla tags sitter kvar och Kid Robots egna zip-lock påsar som tröjorna kom i finns också om så önskas. Båda tröjorna är s.k. Limited Edition plagg vilket betyder att det bara finns 256 stycken exemplar av dom i världen. Vilket nummer plagget har är broderat på insidan i det nedre hörnet vid högra fickan.
Dessa hoodies är slutsålda i den officiella Kid Robot affären sedan länge tillbaka och du ska ha ganska mycket tur för att ens hitta dom på Ebay (och sen ska du se till att inte köpa fake'ade grejer också). Det är inte ofta hoodies som dessa är till salu så passa på och köp.

Jag har absolut ingen aning om vad dessa tröjor är värda och eftersom jag inte kan hitta någon affär i världen som säljer dom så har jag inget och utgå ifrån heller.

1500:- styck låter som ett bra pris. Om ni inte håller med så kom med ett bud.

Säg till om jag ska slänga upp flera bilder eller hosta upp mer info om tröjorna.

Limited Edition tagsen

Zip-lock påsarna

A Profound Hatred of Man