I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Nästan allt jag äger.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-06-30 15:08

Säljes: Nästan allt jag äger.

Mors, jag har en del saker som jag vill bli av med. Så då börjar vi således.


Longboard av märket Kebbek (Kanada). Randall DH truckar och två set hjul, 83mm Flywheels och 85mm Kryptonics. Jag har inte åkt mycket på den det senaste, har helt enkelt inte tid till Downhill åkning längre. Jag hade tänkt mig runt 1700 för den.

Laptop HP pavilion. 504 i minne, 65g, 1.46ghz. Fläkten låter som fan, eftersom att jag inte är tekniskt lagt köpte jag en ny laptop. 2000?

Ipod Video, 30 gig, svart. Tror att det är något smärre fel på ljudet, nåt glapp eller så, men den funkar ju toppen om man har en sån där flashig Ipod-högtalare. 300? Ni kan eventuellt få den om ni köper nåt annat.

Annan longboard. No name. Mjuka hjul och lite gnissliga truckar, fixas med lite olja och nytt gummi. 800?

Canon Eos 350D. Objektivet som kom med, 18-55 har jag för mig. Batterigrepp. Laddare. Det är den amerikanska modeller så det stor Rebel XT på den, inte 350D, lite coolare helt enkelt. 3500.

Jag har en stereo från Panasonic liggandes nånstans. Den är rätt cool. Med lös display som man kan sätta lite varstans. Sladden till displayen är borta dock. 1500 pix.

Allt finns i Stockholm, jag finns inte där just nu men kommer hem om nån vecka. Allt kan naturligtvis skickas mot förskottsbetalning och porto.


"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.