I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alexander Adiels tavlor (inga Graffiddjjytavlor dock)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-06-12 16:35

Alexander Adiels tavlor (inga Graffiddjjytavlor dock)

Här är lite tavlor som jag har målat. Jag är inte ute efter kritik, men om ni kritiserar mig kommer jag inte på något sätt visa er att jag blir arg.

Jag har inte stort huvud när det kommer till det här, faktum är att jag inte har velat visa ungdomar på whoa t.ex. eftersom jag har tänkt att ni ändå kommer tycka dom är fula.

Nu skall jag inte verka som att jag egentligen älskar mina tavlor och att jag bara låtsas ha ett dåligt självförtroende. Så jävla fula är inte alla tavlorna men jag räknar kallt med att det finns ett antal personer här inne som är duktigare, därav tvivlandet när det kommer till att posta här.

här har ni dom:

(Priser o.s.v står under varje tavla, ni får gå in på "Designtorg" och trycker på exempelvis tavlan "Nathaniel" eller "Jakobs broder" för att på så sätt komma över alla mina tavlor innuti designtorget)

Här är dock en direktlänk till min sida och alla tavlor, på min enskilda sida står dock inga priser:



www.ungdesign.se/alexander-adiels

www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels