[Säljes:] Laptop
Acer Extensa 7620G
Info om datorn:
Processor: Intel Core 2 Duo 1,66GHZ, 667mhz FSB, 2MB L2 cache
Skärm: 17" WXGA+ Acer CrystalBrite LCD
Grafik: 1279MB ATI Radeon HD 2400 XT HyperMemory
Utgångar grafikkort: DVI/VGA/S-Video
Minne: 4GB DDR2
Hårddisk: 250GB
DVD/CD-Brännare: DVD-Super Multi DL
Ljudkort: HD Audio
Operativsystem: Vista Home Premium
4st USB portar & 1st firewire port
Skickar med en ny väska till den av märket "case logic", nypriset på den var 699kr.
Sen får du även med 9-10månaders acer garanti på datorn.
Skickar även med en helt ny oöppnad extern cd/dvd brännare med lightscribe av märket "LG" + 25pack lightscribe brännskivor.
BILD! Försökte sälja den på tradera men pga oseriös köpare så försöker jag sälja den igen.
Pris: BUD (Vi börjar på 5500kr)
Vill helst ha datorn såld idag så sätter ett köp nu pris på den med: 7500kr, då bjuder jag på frakten!
PM! eller MSN:
[email protected]
Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .
Lägger även till att datorn är väldigt tyst, märks inte ens när den är på. Datorn klarar av alla spel som finns idag, klarar även allt annat. Sen får du ingen originalkartong med, den har kommit bort, men jag skickar med alla manualer , och originalkvittot. (skickar även med tre stycken helt nya inplastade spel om jag får den såld väldigt fort, Marc eckos getting up, Rebels prison escape & Matrix online !)
Glömde en sak :) Datorn är köpt 27 februari så den är i nyskick!
upp maen!
gick d inge bra på tradera elr? ; )
Köparen drog sig ur, hade tydligen inga pengar.
Graffare
2008-05-06 16:50
Jag kan va som referens att det är en bra dator (om inte Dr. Tuck har gjort nått fuffens med den) min flickvän har en exakt lika. Blir aldrig varm eller låter speciellt mkt.
haha har inte gjort nåt fuffens med den :) helt original & funkar som den ska. Håller med, skitbra dator, men behöver pengar :\
skulle behöva.. dock inga pengar föräns lönen kommer.
www.RekFoto.se
fan :( köp endå ;P Ta ett lån! :)
Kom igen nu :P behöver pengarna imorrn! :)
annan hårddisk & mindre minne? ja! det är inte samma.
det är bättre processor i den här, mer minne + blåtand!
Kom igen nu! måste ha cash! DU FÅR DEN FÖR 7000KR SNABB AFFÄR SOM SATAN!
hehe du kan väl inte säga 7000kr vid snabb affär när du satt startbud på 5500 :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satte ett "köp nu" pris på 7500kr, har nu sänkt det till 7000kr, kan eventuellt bjuda på frakten också. behöver verkligen cash fort!
men om jag skulle bjuda 5500 nu då. när accepterar du det budet isf? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag fått den såld för 7000 :D
så om jag är den enda som bjuder så struntar du i det? sätt 7000kr och inget bud isf då :)
ahha Tuck vettu, sveriges mästertjuveN
be the change
har ett bud på 6lax nu!
Hade nog passat mig för allt som denna person annorserar ut .. Negativt: OBS! DENNA PERSON FUSKAR! JAG VANN AUKTIONEN MEN HON/HAN ANNONSERADE UT DEN IGEN Samt ett antal negativa grejer till
aja, datorn är såld iaf!
4lax och xbox360 brät!
jäkla trist.. lägger man ut till högstbjudande tycker inte jag man ska backa ur.. vill du ha en viss summa skriv det istället för att lägga ut som budgivning men skita i det om du inte får tillräckligt
Man får inte heller backa ur enligt traderas regler. Verkar inte vara första gången enligt hans feedback heller så ..
vem köper den för 4000 plus ett Xbox360.. phuckooo
www.RekFoto.se
premium med ratt + flera spel. helt nytt (:
kul för dig du. vem köpte det då?
www.RekFoto.se
har inte du nåt med att göra (:
ingen här iaf, alla här är så jävla snåla, ser inte värdet i sakerna, snackar bara skit.
Hade nog passat mig för allt som denna person annorserar ut .. Negativt: OBS! DENNA PERSON FUSKAR! JAG VANN AUKTIONEN MEN HON/HAN ANNONSERADE UT DEN IGEN Samt ett antal negativa grejer till what?!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Dirty-Dave P25 what what?
antagligen negativa kommentarer snubben fått på tradera eftersom han var en oseriös säljare
Aight, var väl som ja hade i baktanken.
Dr.Tuck P18 Sköt dina affärer rätt, nästa gång kanske det är fel snubbar du lallar med...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
ingen här iaf, alla här är så jävla snåla, ser inte värdet i sakerna, snackar bara skit. haha ah sköt ditt på rätt sätt innan du börjar klaga på oss andra.
www.RekFoto.se