I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Nintendo 64!

Övrigt - Köp & Sälj

2008-04-18 16:46

[Köpes] Nintendo 64!

Om det är någong som har ett 64 över är det bara att hojta, har några kvar. det ska funka utmärkt,ha minst en kontroll!

Kom med vad ni har!

Inga onödiga kommentarer!

2008-04-18 18:49
Min lillasyrra har ett med två kontroller som är välanvända men fungerar forfarande. Som du kanske minns så slets ju analoga spaken ganska rejält men som sagt, dom funkar helt ok. Har även ett rumble pack, minneskort och några spel Smash Bros., Mario 64, Lylat Wars., Goldeneye, Holy Magic Century & ett basketspel som jag inte minns vad det heter men det är 2D och påminner väldigt mycket om gamla NBA Jam på Mega Drive. Ge ett bud så kan jag fråga henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 14:59
400 kr
?

2008-04-22 17:59
Nja, då tror jag nog hon hellre behåller det. Inte för att det kanske är värt mer men varför sälja en ganska rolig, nostalgisk pryl för fickpengar? Kolla på annonsguiden eller nån retrotvspelsbutik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 22:38
Har en komplett enhet, clear blue, allt som medföljde vid köp är kvar allt är i Mint skick, ovanlig färg, släpper den inte gratis. :P

2008-04-23 00:27
Funkenteller P23
"& ett basketspel som jag inte minns vad det heter...."

Är det NBA Hangtime? det är så jävla gryymt spel! :D
Många fina minnen.

OT: Har två N64 konsoller vad jag vet, ska rota fram nån dag, återkommer!
^ Smart sagt.
Producent

2008-04-23 06:13
har ett extra pikachu limited edition N64 som jag möjligtvis kan sälja till dig. fast jag släpper inte ifran mig nagra spel!

http://www.mario64.nl/geschiedenis_Pikatchu_Nintendo_64.jpg

fast nagon SE handkontroll far du fan inte. tror det fattas brickan därfram (där det star pokemon) pa det ocksa. och klisterlappen som pekar pa hans fot.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-04-23 10:14
Poker_face P18, jusste, så hette det. riktigt roligt spel, speciellt när man har byggt upp sin gubbe till en überspelare och krossar sina polare.

fyra F25, det där va nåt utav det coolaste jag sett!

2008-04-23 16:23
fyra du är ju sjuk i huvet om du säljer den där utan attt ah försökt få någon japanspokemon fatnast att köpa den!?

Jag fick känslan av att den kan bli värd mycket pengar nån dag haha
MeckGyver

2008-04-23 16:54
Fyfan! med den där N64 konsolen me Picachu skulle man dö lycklig alltså..