[ Säljes ] Tre par NIKE helt nya : Dunk High & SB
Säljer följande skor, helt splitter nya i original kartong! Alltså aldrig använda. Anledningen till att jag säljer följande par är för att jag tappat tycke i denna sorterns skor!Par 1 : Dunk High!Inköpta på Shelta i Göteborg.Storlek: 42,5Pris: 500:- inkl fraktBilder:12Par 2 : Dunk High!Även dessa är inköpta på Shelta i Göteborg.Storlek: 42Bilder:Pris: 500:- inkl frakt12Par 3 : Nike SB Dinosaur JrKöpta via Ebay US.Storlek: 42,5Tilkommer även ett par extra lacers " gråa "Pris: 800:- inkl fraktBilder:12För mer info eller bilder är det bara skriva direkt i tråden eller skicka ett mess!Mvh //A
Alla par är fortfarande kvar!Come on folks!
Får be så hemskt mycket om ursäkt mitt internet har legat nere i ca två veckor :/Dope - Ja dom är helt oanvända, har noterat ditt bud. Men avvaktar lite då jag förväntar mig lite mer för dom.
Röda Ögon - Japp, dom finns fortfarande kvar. Men det är 500:- som gäller vilket är billigt nog med tanke på att frakten är inräknad.
ALLA PAR FINNS FORTFARANDE KVAR!
Ang par 3 vågar jag inte riktigt uttala mig, eftersom dom är köpta via Ebay. Tog för givet att det var original kartongen.
Asså jag tycker ändå 500:- inkl frakt är relativt billigt. Säljer jag dom för 400:- inkl frakt får du skorna för ca 320:- vilket är sjukt billigt för ett splitter nytt par dunks.