I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sommarjobb] b-körkort krävs -- Göteborg

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-04-15 13:23

[Sommarjobb] b-körkort krävs -- Göteborg

Detta gäller vecka 28-33 och vecka 31-33, kommer ge mer information till den som är intreserad.
Får jag många svar finns det stor chans att jag inte svarar på alla men om du är intreserad vill jag att du skickar ett meddelande till mig här på whoa först.

Det gäller alltså två platser, ena är sex veckor, andra är tre veckor.
Du kommer jobba med lager och som chaufför, vi packar turbilar som går 3-4ggr om dagen, mellan detta skall  material  packas upp, märkas upp och ställas på sitt rätta ställe.

Det förkommer en del tunga lyft... när det är mycket att göra, är det mycket... är det lungt så är det rätt glassigt.
07:00 - 16:00, Det är svårt att ta sig hit med kollektiv trafik så jag rekomenderar att du har egen bil, speciellt under semester tider.

Så nu till allvaret, eller så.
Detta är min PERSONLIGA åsikt, och jag kommer under inga omständigheter stå för den på arbetstid eftersom jag skall byta jobb snart och spelar den goda soldaten.

Min chef är dum i huvudet, alltså inte elak men han är jävligt korkad och rör till saker som fan, så stundtals är det rätt rörigt och stressigt att vara här.
Vilket i sin tur leder till att de som är fastanstälda ofta kan gå omkring och sura.
Det finns dock softa människor med men det är få anställda...

Kan du leva med det, hör gärna av dig =)

Rock out with your cock out!