I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Vinyl, Hiphop Classics & Underground (Gangstarr, Non Phixion, Krs One, Mobb Deep Bl.a)

Övrigt - Köp & Sälj

2008-03-11 18:12

Säljes: Vinyl, Hiphop Classics & Underground (Gangstarr, Non Phixion, Krs One, Mobb Deep Bl.a)

Tjena. är i behov av pengar så säljer lite plattor. betalning till mitt swedbank konto!
skickar alla skivor bra förpackade och direkt efter betalning, bor i eskilstuna så kan inte mötas upp i Stockholm eller liknande. alla skivor är orginal usa pressar om inget annat anges, vill ni ha bilder kan jag skicka det till er.

Artist - Album - År - Format - Gradering: Cover/Skiva

LPS:
Az - Do Or Die LP 1995 VG+/NM (Rather Unique prod. Pete Rock mm.) 150:-
Jadakiss - Kiss The Game Goodbye 2LP 2001 VG++/NM (Non Of Yall Betta, Premier prodd) 125:-
Keith Murray - Enigma 1996 2LP VG+/NM (Erick Sermon proddat hela sivan) 135:-
J-Live - All Of The Above 2002 2LP VG++/NM (Dj Spinna prodds M.m.) 150:-
Mobb Deep - The Infamous 1995 2LP VG++/VG++ (CLASSIC) 300:- (har gått för över 400 kr på tradera)
The Pharcyde - Labcabincalifornia 1995 2LP Gatefold Cover NM/NM (J Dilla prodds, Runnin, Drop.. CLASSIC!!!) 225:-
Krs One - Krs One 1995 2LP VG++/NM  (Primo Prodds!! Rappaz R.N. Dainja, Mc's Act Like They Dont Know!! CLASSICS!!!!!) 250:-
Jeru The Damaja - The Sun Rises In The East 1994 2LP VG(+)/VG(+) (Premier har proddat hela plattan, afu-ra debuterade på en låt. CLASSIC!!!) 225:-
Gangstarr - Moment of Truth 1998 VG++/NM 3LP Gatefold Cover (YOU KNOW MY STEEEEZ!!) 250:-
Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca And The Soulbrother 1992 2LP VG+/VG+ (CLASSIC!!!!!) (Dock Tysk press, usa pressen är omöjlig att få tag i.) 190:-

12"S:
Lootpack - The Anthem/Lost Art/Likwit Fusion 12" 1998 VG++/VG+ 95:-
Ill Bill - How To Kill A Cop/Gangsta Rap 12" 1999 NM/NM (DEBUTEN!!! RIKTIGT DOPE!!!) 175 :-
Non Phixion - Rock Stars/The Cia Is Trying To Kill Me 12" 2002 VG++/VG++ (Rock Stars Prodd av DJ PREMIER!!!!!!!!!) 95:-
Kool G Rap - The Streets/First Nigga/Thug For Life 12" 2001 VG/VG++ (First Nigga DJ PREMIER!! Remix, Clean Dirty Instru. ) 75:-
Outkast - Southerplayalisticadillacmuzik 12" 1994 NM/NM (Classic!! forfarande i plast, öppnad dock.) 65:-

alla priser är utsatta efter gradering och exklusivitet av skiva. en del skivor kanske är lite för dyra men det är vad jag vill ha för dom, mycket rariteter här som är out of press sen länge tillbaka. har ni några övriga frågor är det bara skriva till mig.. Pz!!