Säljes: BMW 328i "AC Schnitzer" Kanske inte rätt ställe det här, men skadar aldrig med en gratisannons...PRIS: 128.000krDå var det dags för pärlan att byta ägare! Ny lägenhet, högre hyra och kortare avstånd till jobbet innebär att jag inte längre kommer att behöva någon bil. Inredningen är i mycket bra skick. Lika så utvändigt. Alltid förvarad i varmgarage. Inga bucklor och ingen rost, motor & låda går som klockan.Info:RLG 271Skattad & besiktigad 2008-02-14 (145251km)Komplett ifylld servicebokBesiktningskvitton m.m.Titansilver metallicAlla orginalnycklarA/C, kyler mycket braAntisladd/AntispinnABSFarthållareMultifunktionsrattLarm (BMW orginal)Fjärrstyrt centrallåsBMW Business CD4x elhissar4x airbagEl-speglarAvbländbar backspegelStolsvärmeMittarmstöd med förvaringStora FärddatornYttertemp mätareBorstad aluminium/AC Schnitzer interiörBMW M-Sport ChassiM-Tech II kofångare fram & bakM-Tech II sidokjolarM-Tech II dimljusAC Schnitzer fotstödAC Schnitzer pedalerAC Schnitzer handbromsAC Schnitzer short shift knobAC Schnitzer ratt emblemAC Schnitzer belt padsAC Schnitzer emblem (OEM BMW medföljer)BMW orginal krompiporSki-sackSolarplexius toning (avtagbar)Nya 19" sommar fälgar -07BMW 16" vinter fälgarDjur & rök friBilens historik:2000-05-12: Carl Olof köper bilen Ny i Danmark, sedan flyttar de tillsammans till Malmö2001-10-05: Carl Olof säljer bilen åt Marianne som ger den ett nytt hem i Täby2006-10-26: Marianne säljer bilen åt mig som tar den upp till PiteåBytt av mig:Glappande länkarm/spindelled, kärvande bromsok, slitna bromsklossar och bakre bussningar.Annat:Ett stenskott har resulterat i sprucken framlykta, dock inget som bryter ljus eller tar in fukt. Vid snabb affär kan jag skicka med en komplett Powermax baslåda med 2x10" basar och Powermax slutsteg.FLER BILDER: PM'a om ni undrar något.