[Säljes] Ps3 spel
Hej! Har 5 spel som knappt är använda PES 2008 - 399:- Fight Night round 3 - 399:- The orange box - 399:- Rainbowsix vegas - 299:- Def jam icon - 299:- kan gå ner lite i pris vid snabb affär.
ändrar lite priser PES 2008 - 299:- Fight Night round 3 - 350:- The orange box - 299:- Rainbowsix vegas - 250:- Def jam icon - 250:-
är sugen på orange box, kan du skicka?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
japp, frakt tillkommer 20-30:-
ska kolla lönebeskedet imorrn så återkommer jag.. ska med största sannolikhet ha det =)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
saknades 2000 på lönebeskedet, har mailat vederbörande om det, återkommer när jag vet om jag hade räknat rätt eller ej
okey, får hoppas det löser sig.
Är det pal spel? Paketpris för alla? Vart bor du?
Japp det är dom. bor i jönköping, men kan skicka. PES 2008 - 299:- Fight Night round 3 - 350:- The orange box - 299:- Rainbowsix vegas - 250:- Def jam icon - 250:- =1448:- jag kan ge dig alla för 1200:- det är riktigt bra pris, dom är knappt använda.
NoWice
Spelar väl ingen roll? Spelen är ju regionsfria?
r sugen på def jam icon
Polski
alla spel är fortfarande kvar!!
1100;- för alla spel! det är billigt när man får 2 för den summan i vanliga fall
The orange box 300kr inkl frakt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har fortfarande inte fått klarhet i om jag får dom pengarna som saknas, men om jag får dom så är det nästa löneutbetalning.. sorry mate, blir inge ps3-spel för mig denna månad :S
nemas problemas! =) hoppas det löser sig med pengarna.
alla spel är i nyskick, köp nu!
Fight Night round 3 låter intressant, how much?
"Jävla köhitler!!"
det priset som står, allså 350:-. använt 2ggr.
e orange box fett eller?
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
ja det tycker jag...säljer det bara för att jag inte har kvar mitt ps3. det är 3 eller 4 spel i boxen har jag för mig
mañana avisame si acaso te demoras
Nya Priser: PES 2008 - 280:- Fight Night round 3 - 300:- The orange box - 270:- Rainbowsix vegas - 240:- Def jam icon - 200:-
Alla spel finns fortfarande kvar.
alla spel finns fortfarande kvar. köper man alla så blir det 1000:- + frakt...så billigt kan ni inte hitta någon annanstans.
Hade jag haft en ps3 så hade jag lätt slagit till. Får se om det blir ett införskaffande här i veckan.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
vi får hoppas att du införskaffar dig ett då! =) det är en bra konsol.
alla spel finns fortfarande kvar.
Du gör mej sugen på ett ps3!!! Kanske skulle slå till
http://www.myspace.com/voxpopuliswe http://www.myspace.com/mhoas I brist på argument.... höj rösten!
Dessa spel finns kvar. Def jam icon - 200:- PES 2008 - 280:-
Dessa spel finns fortfarande kvar! Def jam icon - 200:- PES 2008 - 280:-
def jam icon 200kr med frakten?
Polski
är sugen på pes, men hur gör vi med bettalning?
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Fortfarande kvar:Def jam icon - 200:- PES 2008 - 280:-
Nu finns bara Def jam icon kvar.
Def jam icon säljer jag för 200 inkl. frakt.