I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÖKES: Lägenhet/boende from 1 april (STHLM)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-21 20:19

SÖKES: Lägenhet/boende from 1 april (STHLM)

Nu börjar det bli kris.. Snart står jag på gatan, med hela mitt liv i famnen.
Utblottad inför hela världen..


Nej, okej.. Det kanske inte är så farligt. Ännu..
Jag hyr nu min kusins lägenhet i Handen, i andra hand. Men han kommer tillbaka i slutet av mars/början av april. Så 1 april måste jag ha ett nytt tak över huvudet och säng att sova i. Någon som känner nån, som i sin tur kanske är granne med nån som ska flytta ut eller åka iväg runt 1 april? Det är ingen jättepanik om det är senare. Jag har alltid släkt och/eller vänner jag kan sova hos en natt eller två.
Jag har inga större krav, förutom att hyran helst inte ska ta upp alltför mycket av månadslönen. Helst vill jag bo själv, men i något undantag kan jag tänka mig att dela lägenhet med någon (som jag då såklart ska kunna komma överens med och kunna umgås med, inte bara bo med.)


Om det inte är nån som har en lägenhet till övers, eller vet nån som har.. Tipsa gärna på hur jag kan få tag på en.
Jag kollar blocket, men det är mest bara ockerhyra för att bo med någon man inte har någon aning om vem det är. Eller bara ockerhyra, i bästa fall..

Vet inte riktigt om det här är rätt tråd, så.. Feel free to correct me!

WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN