I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-20 23:25

K: Tvspel!

Har en peng över från januarilönen och jag tänkte spendera den innan februarilönen kommer. :D Är sugen på att utöka min spelsamling och är därför intresserad av att köpa spel till följande konsoler:
Xbox360
Wii
Ps3
Psp
Ds
ps2

Har även lite intresse men inte lika mkt att köpa:
Playstation
Gameboy
Gameboyccolor
Gameboyadvance
xbox
Mastersystem
Megadrive
GameGear
Saturn
Dreamcast
Nes
Snes
N64

Antingen pal eller ntsc-usa grejer, inget japanskt.

Kan eventuellt vara sugen på annat också men det här är de jag kommer på nu. Droppa ett pm om ni har ngt skoj ni vill bli av med, kommer inte betala överpriser för ngt jag kan få billigare ngn annanstanns.

Användaren är inte inloggad 8 

2008-02-21 00:08
Jag har ett playstation 1 konsol (inte PSOne) utan den första versionen. Helt utan sladdar, kontroller eller spel.

Har även två spel till SNES; Madden 95 och turtles IV Turtles in time

Samt Zelda Ocarina of time till Nintendo64

Bor i sthlm, intresserad utav något av dessa?

2008-02-21 00:09
8x1: Turtles in time och zelda.

2008-02-21 12:51
Har ett Xbox, chippat med Executer 2, ca 100 brända spel följer med...Kolla min tråd.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-21 14:04
Jag har

Fifa 06: road to the world cup

Battlefield 2: Modern combat

Kameo

Alla till xbox360, om du skulle vara intresserad.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2008-02-21 14:51
albin

vad vill du ha för fifa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-21 17:15
Öh, har inte tänkt på. Ge ett bud, annars kan jag komma på nåt.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2008-02-21 20:36
Rolfi: Sorry endast original grejer intresserar mig...:P

Albin: Vart bor du? Om du bor i sthlm får du en hundring stycket för spelen om du bor ngn annanstanns så är det budet plus frakt.

2008-02-21 21:09
X360 spel:
Ghost Recon AW
Dead Rising
Mass Effect
Dead or Alive 4
Dead or Aliva Extreme 2
Slaget om Midgård 2
Condemned
hejhej

2008-02-22 13:31
NoWice

Stockholm. Vad sägs om 350 för alla tre? PM:a.

2008-02-22 20:00
Hyvni: vart bor du?