I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Phat Farm, Mecca, Eckö, PNB-Tröjor

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-12-26 12:51

Säljes: Phat Farm, Mecca, Eckö, PNB-Tröjor

Jepp tänker sälja några något gamla tjocktröjor som jag haft i garderoben en längre tid men använder dem aldrig.

Phat Farm:
Diskret grå polotröja med beige ränder. Köpt i USA och har aldrig sålt i Sverige. 300kr

Mecca:
Mörkblå polotröja i lite grovare tyg med dragkedja från kragen till bröstet. Står stort Mecca på bröstet i blått och rött över ett grått underlag. 350kr

Eckö:
En grå luvtröja med Eckö emblemet i vit på bröstet. Har dessutom något asisatisk text på ryggen. 200kr 

PNB:
En grå luvtröja med ett svart PNB emblemet på bröstet med gula konturer. 200kr

Alla tröjor passar på en kille på 175-185cm med baggy klädsel. De har något eller några år på nacken men är i väldigt bra skick eftersom jag inte använt dem så ofta och samtliga tröjor har kostat runt tusenlappen i affären.
 
Skall lägga upp bilder men har inte kameran med mig nu. Bor i sthlm men kan skicka dem om köparen är villig att betala frakt.

Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!