Säljes: BAPE Tee (Original)
Tjena! Ska sälja min tee som jag fick i julklapp av jobbet. Desvärre är den för stor för mig. Strl: Large. Denna är köpt i Tokyo och är 100% Original. Så kom och köp denna perfekta juklapp till era gangsta polare! Bilder:Insida Logotyp Framsida Arm logotyp Baksida Plastpåse Bud från 300kr uppåt.
Wearing my Rolex
En fake ser exakt likadan ut, luktar bara lite anorlunda. Dom är också 100% orginal, bara inte en äkta.
i get more pussy then panty!
Ni bittra människor som endast söker uppmärksamhet kan stritta från tråden. Denna är då 100% äkta OCH inte fake. Där med basta. Kan mötas upp i sthlm om ni så gärna vill kolla på varan.
Wearing my Rolex
Från caliroots eller hur?
Nej. Praktiserad på Zoovillage och cheferna hade varit i Tokyo på affärs resa och köpte med sig ett antal plagg.
Wearing my Rolex
Producent
2007-12-23 01:33
allstå vill inte vara tjaskig. men min 30-kronors tisha har rakare sömmar än den där
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
alltså vad är ni för luffare, om ni inte har något vettit att säga så säg inget alls
Wearing my Rolex
Fake av följande anledningar: 1) På storlekstagen så ser jag ingen svart tråd som brukar finnas på BAPE tags, titta på min tidigare BAPE JEANS tråd så ser du vilken tråd ja menar, bevis på äkthet. 2) Det brukar inte följa med tags på vanliga bape t-shirts, om inte dom är särskilt speciella, vilket denna inte är. 3) T-shirts kommer INTE i zip bags, dom kommer i vanliga bags. Zip bags förekommer inte i den lilla storleken. Dom är anpassade för t.ex. hoodies. 4) Sömmarna är inte ALLS så som dom ska vara på t-shirts. 5) Priset är för lågt, det händer inte ofta att man säljer en bape tee för 300 kr, det e som att sälja en ny merca original pris 1 milj för 500 000 kr.
Anik - Better than sex
BAPE brukar vanligtvis inte sy sömmarna på ärmen så som din t-shirt är. Och dom brukar inte ha sömmar alls vid sidan av t-shirten.
Anik - Better than sex
Men för i helvete! Den är inte fake, tror inte dem skulle sälja fake BAPE's på Zoovillage auktioner som jag själv har lagt upp. 300kr uppåt, inte mitt säljpris utan mitt startbud på tishan. Kan lägga upp närbilder på tags senare så ni sluta gnälla som ena jävla kärringar. Lack blir man för att ni inte ens vet vad ni snackar om! Så du tror inte det är nån skillnad mellan kläderna i London och Tokyo?
Wearing my Rolex
att ens köpa fake kläder är ju så lågt sen att sälja dom vidare måste ju vara en dödssynd
straight up facts..sorry mayne. d e ingen skillnad mel lan london o tokyo kläderna, d e BAPE FORTF!!
Anik - Better than sex
ps. zoovillage har inge me BAPE o göra..
Anik - Better than sex
Förresten, tro mig, ja VET va ja snackar om när ja snackar om BAPE. O ja sa inte till 100% att dom va fake, men d e mycket möjligt av vad ja ser nu. BEVISA att dom inte e fake då
Anik - Better than sex
Danceaholic P0 hahah anik,du har koll på varenda bape-plagg o liknande som dyker upp här
"Keep it real - Don't fake the funk"
MR-J P19 Vilken planet är du född på? Det kallas hustling. Köper du en bape för 200 kr så du säkerligen en fake, men det är ju inte så att du dör när du använder den. Riktigt bra gjorda kopior kan ibland vara snarlika.
Danceaholic P0 Det är jävligt svårt att se på en bild vad som är fake eller orginal. Att sedan känna på plagget med sina händer är en annan historia. Men det är ju en jävla massa fake bapes ute på marknaden så ditt påstående väger tungt, men bara därför.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Hej igen! Nu när alla små luffare tror att allt som säljs på whoa tex BAPE! är fake så kan jag lugnt förstå detta. Men detta är inte fake kan jag lova! Danceaholic verkar tro att han är nån BAPE Guru så har han gjort bort sig rejält.
Som jag förklarat ovanför var mina chefer i Tokyo och köpte med sig 8st plagg där inklusive 2st mössor 1st trucker 1st liknande tisha som jag säljer fast i grönt cammo som var uppe för 2veckor sen på deras Auktion på Zoovillage. ALLTSÅ AUKTION INTE PÅ DERAS SORTIMENT!
HÄR HAR NI BILDER PÅ DETALJERNA!
12 3 45 6 7 8 9 Som sagt tidigare kan mötas upp i Sthlm!
Och eftersom ni tyckte det var för billigt starta vi på 800kr! med bud!
Wearing my Rolex
dom bilderna du la upp nu ser inte ens ut som samma tröja =/
TACK! nu de där bilderna var INTE fake. O du behöver inte hoppa på mig o säga att ja "tror" mig vara nå BAPE guru, ja vet va ja snackar om och de första bilderna var inte tillräckligt med bevisande. Så lär dig, nästa gång du postar BAPE bomba med detaljbilder o tags så folk kan se om de är äkta eller inte.
Anik - Better than sex
Yes Victory! Du ska ändå inte dra förutfattade meningar om du är osäker på saker! Finns fortafarande kvar! skynda skynda!
Wearing my Rolex
Sorry mate, no victory! Min slutsats var att den KAN vara oäkta med tanke på de bilder som var upplagda. Jag bad dig lägga upp fler för att visa att dom INTE var fake! Du gjorde det, TACK då kan folk köpa det o veta att den e äkta.
Anik - Better than sex
hahaha... nu på de nya bilderna så ser den äkta ut, inte för att jag är BAPE expert på något vis... har bara min egna tröja att jämföra med, och hur dens tags såg ut osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är ju felstavat på tvätt-lappen.. föklara det
Critical Japaner är inte världens bästa på engelska, och de bryr sig inte heller om att kolla upp felstavningar. Har sett otroligt många exempel på det.
Står likadant på min.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Står det fel i ett plagg du köpt i en bape store?
de stavar fel ja. om det nu var ordet imediately du syftade på (immediately) plus att de formulerar sig lite knasigt ibland
sluta tjafsa, köp om du ska köpa eller låt bli.....
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
"so not wet this product" syftade jag på
står det så i ett plagg du köpt i deras butiker?
jaha1 P33 gäller dig med?
"so not wet this product " ja det står exakt så på min lapp (and this is the real thing rakt från den nyöppnade BAPE affären i Shibuya). Jag har bott i Japan, jag vet hur de översätter saker och ting på saker som man förväntar sig skall vara i helt perfekt och felfri engelska, men så är nästan aldrig fallet. Du ska bara veta vilka konstiga saker det står på varumärken som är riktigt välkända, som tex BAPE nu då. När man har studerat det japanska språket så vet man varför det blir så fel ibland. Den här tröjan ser äkta ut i mina ögon, och när jag jämför med min.
Ser väldigt äkta ut om ni frågar mig. Jämfört med mina egna kläder + att det finns en bra guide till sånt här.
Spana här
Ok, ni har övertygat mig :)
told ya
Anik - Better than sex
Danceaholic, P0
2) Det brukar inte följa med tags på vanliga bape t-shirts, om inte dom är särskilt speciella, vilket denna inte är.
Följer med tags till alla t-shirts.
"i never risk the fat-man"
Fel, fel fel och återigen fel! Ja har köpt bape tee från japan, och det medföljde inge tag till det. Kolla ROFCHECK hemsidan nämnd ovan ifall du vill se eller kontakta BAPE's service personligen o fråga dom!
Anik - Better than sex
PS. det e bara BBC/IC som skickar med tags till alla plagg, INTE bape
Anik - Better than sex
Danceaholic P0 Lustigt, jag var i japan i 4 veckor i sommras.
Jag var både på busy work shop och bape exclusive och köpte ca 15 t-shirt.
Det var tags på alla. Har du personligen besökt butikerna?
Det finns inga Busy Work Shop butiker längre, dom har numera bytt namn till BAPE SHOP. Och ja, jag köpte ett par enkla BAPE jeans från Bape Shop i London, och där gav de inte med några tags, bara zip bagen. Ganska "lustigt" att du köper 15 bape t-shirts från de butikerna, måste ha kostat MINST 6-7000 kr.
Anik - Better than sex
Kolla in den här länken och läs:
http://www.rofcheck.net/bape.shtml#chap3Sometimes your Bathing Ape product might come with some tags attached to it.
NOTICE : It doesn't have to be fake if it doesn't come with these tags!
If it DOES come with tags. The REAL tags should look something like this:
Anik - Better than sex
Inte ens värt att disscutera med någon som inte ens besökt butikerna. Och, dom flesta vanliga tee'sen går går för 6090 YEN vilket är ca 350 svenska kr. Det gånger 15 är 5250 kr, inte minst 6-7000 kr? Sen är det inte så konstigt att köpa 15 tees när man är där, med tanke på att folk i det här landet verkar tro att det är så jävla dyrt så kan man ju sälja dom med kvitto här för 700 kr st.
Vem fan köper en bape tisha för 700 kr? Bape kläder överskattade, ärligt... jag förstår inte hysterin!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Har hiphop blivit överklass?
Bape är soft, synd bara att det mest är snack om vad som är fake och äkta numera. Jag gillar inte att ha på mig kläder som andra har, därför är bape ett skönt märke då de flesta av deras modeller inte görs i så många exemplar. Sen är inte bape likamed skrikiga färger som många verkar tro, finns mycket som är diskret och stilrent med.
Jag VET att dom kostar ca 350 kronor, men de betyder inte att ALLA gör d, så ja tog en average på att en t-shirt kostar drygt 400 kronor o gångra det med 15. Dessutom har ja sagt nu tio gånger att jag HAR besökt bape butiken i LONDON och köpt mina jeans där. Maila bape's customer service och fråga själv om tagsen. Dessutom har du hemsidan ovan där d står att allt inte kommer med tags
Anik - Better than sex
För övrigt så är det så billigt att köpa Bape i Japan. I London butiken går en tee på ca 50, 60 pund = 7 till 800 kr.
Anik - Better than sex
men du... hur går försäljingen?
i get more pussy then panty!
TACK daviden att du la upp den sidan.
Asså denna t-shirten är äkta no doubt. Om ni säger att DEN är fake då har ni inte SETT FAKE.
Seriöst, vad säljer du denna t-shirt för? Jag kanske vill köpa den, för jag köpte bape, som jag trodde var äkta men så fick jag reda på att det fanns en liten sak som kallas FAPE. 1 Fape tröja jag har är ganska skön faktiskt och varm.
Erbjuder du postförskott?
uhm fel, correction: Tack Danceaholic för att du länka rofcheck.com.
Och Danceaholic , BAPE är din bästa vän...? Kom ut lite eller något, haha
Jobba jobba, kämpa och slita
zipbags kommer i alla storlekar ;)
what is a.m.b?
nu har jag hållit mig ifrån denna tråd en längre tid. Har ni kommit fram till nått? The real deal här. Upp! 600kr! Möte i sthlm! pejs
Wearing my Rolex