I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Reebok Classic Lthr LS Supreme 42½

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-12-01 16:16

Säljes: Reebok Classic Lthr LS Supreme 42½

Bild 1
Bild 2

Som sagt:
Reebok Classic Leather LS Supreme
Black/Red
9½ / 42½ / 27,5cm

Utgångsbud lägger vi på 400 och budgivningen tar slut när jag är nöjd med priset eller senast 9/12 då högstbjudande får dom oavsett pris.

Kostade 1299:- på Cali, som inte verka ha några par kvar...

Skorna och jag finns i Helsingborg men kan tas med till Göteborg då och då. Kan även skickas mot förskottbetalning och fraktkostnad. Orginalkartong följer självklart med(den har dock blivit lite skavd i ett hörn, antagligen pga lagerhanteringen)

Intressanta byten är andra skor i retro-löparmodell i storlek 43. Dom ska vara obetydligt oanvända och orginalkartong SKA ingå. Ett psp kan vara av intresse det med, då får vi komma överrens om mellanskillnad från mitt håll.

Otroligt sexiga och jag vill verkligen behålla dom, men dom är nån förbannad halvcentimeter för små, endast provade innomhus.
Har du ett par i strlk 43 som är nån förbannad halvcentimeter för stora för dig så har du företräde.

Kan vara värt att notera att skorna även kommer ligga på tradera under den här tiden och att dom buden kommer spela roll.