I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Liquid Swords t-shirt

Övrigt - Köp & Sälj

2007-11-27 23:59

Sökes: Liquid Swords t-shirt

Yo

Satt o kollade musikbyrån härom dagen och det var nån intervju med nån snubbe från Sonic Youth, sångaren tror jag. I alla fall, killen hade på sig en GZA-tee som var det fetaste jag sett!

Framtill var det GZA-loggan (alltså det liggande Wu-W:et så att det blir ett G) med omslaget av Liquid Swords "i" G:et... ni fattar säkert.

På ryggen står det "Liquid Swords" över axlarna och mer text under... tror det var datum och städer. Alltså är det nog en turné-tee eller liknande.

Har googlagt som fan utan resultat, men hittade en bild på den här. Ser ni bilden? Precis en sån jag söker!

Så om någon vet var den kan hittas så skriv det gärna här!! Hade blivit riktigt glad!!

Peace

"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."

2007-11-28 00:14
tror många jagar just den..jag e en utav dem
Säg Whalla!?

2007-11-28 00:16
Var fan kan man få tag på den då? Hittar inte ens på ebay, men den MÅSTE ju finnas där ute.

2007-11-28 00:17
ah det är en Alife tröja, dom e friska på att göra tröjor för enbart ett tillfälle, en fest t.ex.
kolla eBay, finns den inte där så finns den nog inte att få tag i :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-28 00:26
Slint, the GZA, & Sonic Youth @ Pitchfork (Chicago, 7/13/2007)
kommer tröjan ifrån, därför han sångaren har en sån förmodar jag.
den kommer nog INTE gå att hitta till ett mänskligt pris om den kommer ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-28 00:35
okej fan va drygt... gäller att hålla utkik på ebay antar jag. Nu när jag letat så har jag hittat många rikitgt feta Wu-tees på vägen, en från Alife som var dyngfet... peace

2007-11-28 00:50
kolla bara in det här kittet

nån som vet var man kan beställa det då?

2007-11-28 00:58
det är tydligen alife som gör allt.

nu vill jag bara hitta en webshop som säljer skiten.

2007-11-28 10:48
www.alifenyc.com
www.shelta.se har lite alife inget wutang dock
a wu tang life släptes enbat i NYC å Vancouver

2007-11-28 12:03
Alla wu-grejjer som Alife har släppt har sålt slut direkt. Om du lyckas hittas något plagg på ebay får du räkna med att betala fett med pengar :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-11-28 13:17
Fråga på myspace?
whoopzidoo

2007-11-29 00:28
har inget myspace-konto