I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Mick och mixerbord!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-10-16 01:51

Säljes: Mick och mixerbord!

Säljer av lite grejer pga nyinköp, båda är i fint skick och särskilt mixerbordet som knappt är använt.

Mixerbordet är alltså:

Alto S8 mixer
Alto S8. Minimixer med bra klass för väldigt lite pengar - 4 monokanaler med mycket tyst mikpreamp med phantommatning och XLR anslutning resp. line in med tele. Kontroller för gain, omkopplare för bas-cut, 3-bands EQ, 2 aux send, pan, volym och Peak LED som visar överstyrning. 2 stereokanaler (den ena dubblar som mono mikkanal XLR) med 3-bands EQ, 2 aux, Peak LED, pan volym. Balanserade utgångar med XLR, hörlursförstärkare, tape in/out, omkopplare för 2trk till kontrollrum mm. Dubbla 12-raders LED visar utnivå. På baksidan finns 4 channel inserts plus separat utgång till kontrollrum.

Mikrofonen:

JJlabs C010B
Stormembrans kondensatormick.
Har en shockmount till, men den är defekt, den behöver en ny skruv för att fästa den i stativet. Vill du ändå ha den så skickar jag självklart med den på köpet.


BILD


Så är du intresserad vill jag ha 1.300 kr för båda, men priset kan diskuteras vid snabb affär.
Jag kan möta upp i Göteborg, ska det skickas står köparen för frakten.

Hör av er för mer info.

Fridens

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.