I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Polisradio Uniden UBC92XLT

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-10-14 22:26

Säljes: Polisradio Uniden UBC92XLT



Har hittat en polis radio vid namn Uniden UBC32XLT som jag nu tänker sälja eftersom jag inte har nå vidare använding för den. Den kostar 1990kr ny, den funkar och den har alla kanaler för sveriges polis och flygtrafik redan in programerade. Vet inte så mycket om det eftersom polisradion inte rikitkt är min grej men den har en anten med 79MHz extra räckvid. Jag har kollat så att den funkar som det ska och det gör den.


Här är vad jag hittar om radion på nätet.

Uniden UBC 92 XLT (S)  med CloseCall och flyget.Handscanner "med flyget". Ersättare till Uniden 220. Frekvenser 25-88 MHz, 108-174 MHz, 406-512 MHz och 806-960 MHz. 200 programmerbara kanaler. 10 banker plus 10 "search"-band. Scanning 25 kanaler/sek. Nyhet !! "CloseCall" (CC) plockar in automatiskt kanaler i Din närhet där det pågår trafik !


Iallafall jag har ingen användning för den så nu säljer jag iväg den för 1500kr+frakt kan gå ner till 1300kr+frakt vid snabb affär. Skicka pm om ni är intresserade.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.