I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En nästan oanvänd moper säljes

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-09-12 21:45

En nästan oanvänd moper säljes

Tjena jag har en moped som jag knappt har använt , har endast använt den en sommar och det var förra årets! jag tror man kan räkna gångerna jag tankat den på fingrarna asso..:P
Jagh ar aldrig kunnat så mycket om moppeder men det är inga tekniska fel på den , lite repor sådär. den är röd och nypriset var 9500 kr om jag inte har fel!

Jag säljer denna för 7000 kr och det går att komma hit och kolla på den och testa den osv om man vill.

Jag kommer återkomma med foto samt vad mopeden heter:P jag måste bara dra ner  mitt lata arsle ner till garaget!

Jag säljer mopeden pga av att jag har dragit ut på att fixa det här körkortet och har fortfarande inte gjort det, jag hra åkt fast för det här med att inte åka med kort så jagkör inte utan det.. Plus att jag har andra intressen och behöver inte mopeden alls nästan!

Jag garanterar att den är nästan helt oanvänd!
Återkommer med information som sagt!
Den finns i STHLM

Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.