I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: skohjälp :)

Övrigt - Köp & Sälj

2007-06-27 14:33

Sökes: skohjälp :)

tänkte höra ifall det är någon som vet vart man kan få tag i dom här skorna..

http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10024920/10024920_d1.jpg

Eller åtminstonde vet vad dom heter? dom har funnits på zoovillage, men dom har inte kvar dom.. skickade ett mail och frågade men tänkte att det är lika bra att passa på att fråga här med..

tack på förhand

2007-06-27 14:52
Ja vet inte, men pröva Junkyard.se / Beroend på vart du bor kan du ju kolla olika street/skatebutike. Jag var i gbg / concrete för ett tag sen och jag tror jag såg ett par sådana par,
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)

2007-06-27 15:42
Vart ligger concrete? :) ska till GBG på lördag, så vore riktigt skönt att hitta dom där, har kikat på junkyard och på éS hemsida, men utan framgång. :/ tack iaf för hjälpen =)

2007-06-27 15:47

Oj, svårt å förklara. De ligger på Östra hamngatan 15. Typ på hörnet av ett hus. tele är 031-701 04 00 så du kan ju slå en pling.
Ligger även en butik (concrete) där prostuff/active låg förut. Om man tar typ spårvagn 4 eller 5 och går av vid Berzeli platsen eller nått sånt så är de bara raka vägen upp för backen till höger.

Lycka Till

Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)

2007-06-27 16:01
Får kolla upp det på eniro. :) dom har ingen hemsida eller? kollade lite på concrete.se/com/net/nu men ingen av dom funkade :/

tack för hjälpen iaf :)