I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Fjällräven dunjackor - Nya och oanvända

Övrigt - Köp & Sälj

2007-06-25 19:36

Säljes: Fjällräven dunjackor - Nya och oanvända

Säljer två stycken fjällräven dunjackor.

Såhär ser modellen ut

Den ena är svart, storlek small. Den andra är grå, storlek extra small. Jackorna är ganska stora i storlekarna, jag är själv 185cm och har en small. Jackan levereras i ett "sovsäcks-fodral", precis likadant som du får om du köper den i affär. Skillnaden är att jag säljer dom för mindre än halva priset.

Pris: 1800kr styck, eller högstbjudande.

2007-06-25 23:35
kopiorna på denna modell haglar som snöbollar
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-06-26 00:17
tips, på dom falska fjällräven jackorna så är det inte ett sytt streck som går över ryggen ..

Alltså 

( )  - luvan :D
(     )
(----)
(----)
(----)
(----)

det ska alltsså vara ett streck som går över ryggen precis under luvan :P om det där strecket inte finns så är jackan = falsk :)
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-06-26 00:29
dom falska är rätt så tunna. dvs inte lika fluffiga som dom äkta ochså
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2007-06-27 06:43
spelar ingen roll var jag bor, jag bjuder ändå på frakten

2007-06-28 06:50
kanske även ska tillägga att det inte rör sig om några kopior, ordinarie prislappar, dunprov m.m finns kvar för den som vill ha det.

2007-06-28 19:51

jag har ett bud på 1800kr för den svarta small, vill någon annan ha den får ni bjuda över.