I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: Nissan primera

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-06-08 08:29

säljes: Nissan primera

Köpte den för något halvår sedan av en god vän då jag i panik behövde bil i jobbet men eftersom jag fått min tjänstebil nu ska jag sälja av den igen.
Jag gav 19.000:- för den och säljer den för 15.000:-
Inte mycket prutmån på den eftersom jag i  min tur fick kompispris och nu säljer den strax efter ännu lägre, men kanske lite om det går snabbt.

Är en silvrig CC på 2.0l som gått 17.000 mil, från 1995.
Om man vill går det att få med lite stereo grejjer, inget raggarskit som  spelar mer utanför bilen än innanför men helt ok ljud.
Stereo enheten kostade 4000:- och har usb port + ipod port... kan givetvis spela mp3 osv.
Ligger en Pioneer pump i bagaget som kostade 3800:- när jag köpte den men har några år på nacken +  infinity högtalare i dörrar.
Det är lite rost i skärmkanterna men knappt märkbart samt en buckla på höger bakskärm men inte så stor annars är den jättefin i lacken och motormässigt.

Tyginredning, eftermonterad farthållare som är traisg men går säkert att laga, vet inte felet men kan vara helt kass eller bara ett relä för 14:- som behöver bytas.
Delbart drag.
Sommar däck på alu, helt ok mönster, håller väll 2 säsonger till.
Fina vinterdäck på plåtfälg.

Bilder mailas vid intresse.
Säljes nybesiktigad.
Finns i Gbg

Rock out with your cock out!