Sökes: "Proud To Be Irish" -bälte..
.. i Sverige! Online eller i butik spelar ingen roll..BILD Eller om någon har något begagnat liggandes?
Damn! Någon borde skynda sig o komma upp med en länk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävligt fresh! synd man inte är irländare bara..
PNKS P23 Haha jag är inte heller irländare, men älskar allt som har med irland att göra! Och som du sa är det jävligt fresh! MÅSTE HA!! Irländare i själen ;) Haha!
Fan vad töntigt och bära om man inte är irländare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dummaste jag sett, varför skulle man ens vara stolt om man vore irländare?
Follow the dao, right about....NOW!
Iof inte löjligare än alla svennerastafaris med det klassiska färgschemat på varenda klädesplagg.
Eldon Det är ju coolt som fan ju! ^^
Om du är irländare ja.. Inte annars
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
ModernDrunkard det är ju ändå skillnad på färger och en text där det står proud to be... har aldrig sett nån "svennerastafari" med texten proud to be african eller jamaican
Hmm, här ser man vad tonårens identitetskriser leder till! Nån som har en "proud to be Vietnamese"-tee att kränga? Jag tycker det är helt ok att ha flaggfärger eller landslagströjor etc. av ett annat land (har själv Irlands landslags-tracktop) men det där såg lite magstarkt ut om man inte ens har nån koppling till landet mer än att man gillar det man sett på tv. menmen, blir man lyckligare av det så
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Fuzz För att Nord-Irland har IRA.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Irland > Sverige dock, så jag förstår SaXoR iofs
Eldon Fattar inte vad du förstår, men kul att du är på min sida! ^^
-----------
Kom igen nu! Ingen som vet?
jag hatar irland, alla irländare är bögar!
Det där är bara löjligt! Samma tanke som varenda jävel kommer tänka när dom ser ditt ny och "fina" bällte. Du kommer bara framstå som en idiot. Iförsig nu har du bevisat att det är det du är så go ahead. Ps: idiot..
Jeffi P2 Tyck det du! Jag tänker inte ens svara något smart på ditt otroligt vackert skrivna inlägg, för jag bryr mig inte ett piss om vad du tycker om mig!
Ps: jag vet..
SaXoR P17: That's the spirit!Jeffi P2: You Got Knocked Tha Fuck out!
Nej men jag kommer njuta av tanken av vad varenda jävel tänker när du sätter dig i den pinsamma angelägenhet du ber om. "Snyggt bällte är du irländare?" "öhhmm nej".. "Ahap.........." (Pinsamtystnad)
Jalli Nope still standing.
Jeffi P2: I Said You Got Knocked Tha Fuck out!
And i said Nope still standing..
håller med jeffi. alla andra i denna tråden är dumma i huvet. nå.
Jeffi P2: I Said You Got Knocked Tha Fuck out! XD
Hahahaha!
Jeffi P2 He Said You Got Knocked Tha Fuck out! ^^
Ett sånt har jag aldrig sett... det var rätt snyggt faktiskt. Kom precis tillbaka från Dublin och där har de ju allt som går att få i den där vägen men inga bälten...
Det är som att tjalla omkring med Jamaica möget. Låt honom ha sitt roliga, kan han inte vara irländare, kan han fejka det - that's the beauty of it.
whoopzidoo
för man är så påverkad av det engelska språket som flyter runt omkring en, knahmean?
whoopzidoo