I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Bluetooth tangentbord + mus och fingeravtrycksläsare.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-04-30 12:27

Säljes: Bluetooth tangentbord + mus och fingeravtrycksläsare.

Okej, jag vill bli av med hela kittet nu. Jag köpte det för bara några dagar sen men insåg för sent att jag hittade ett annat som jag gillar bättre. Kvitto finns, ett års garanti, orginallåda och allt. Som sagt, bara haft den några dagar.


Nypris 600 kr.

Jag säljer för 500 kr, eller om nån bjuder över.

Bluetooth är verkligen svintungt med en räckvidd på 10 meter, slår skiten ur alla vanliga trådlösa grunkor. Har du dessutom inbyggd bluetooth i datorn så behöver du inte använda nån USB dongle eller annat fult.

Den har en fet multimediapanel också där du kan styra valfri mediaspelare. Snabbknappar för att öppna mappar, hemsidor och program och Fknapparna extraknäcker som redigeringsknappar, undo, redo, open, close, save osv. Ganska skönt. Tangentbordet har även en inbyggd scroll med fram och bak knappar, riktigt smidigt. Scrollen både på tangentbordet och musen scrollar vertikalt och horisontellt.

Någon lär ju undra varför jag säljer, jag hittade helt enkelt en fetare, lite för sent så jag vill köpa den istället. Och någon lär också fråga om det är samma fingeravtrycksläsare som jag annonserade om innan, ja det är det. Men nu vill jag bli av med hela kittet.

http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)