I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

säljes: Nintendo NES 8 bit SCN med kartong och 5 spel

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-04-29 23:55

säljes: Nintendo NES 8 bit SCN med kartong och 5 spel

Jag ska sälja mitt livs sämsta köp. Jag köpte denna i höstas och har spelat EN (1!!!) gång, det var då jag kopplade in maskinen för att se om den fungerade. Det är iaf. en svensksåld (dvs. SCN) NES i kartong med frigolit och allt, till det har jag 5 spel varav 3 är i perfekt skick med kartong, instruktion och allting annat. Spelen är (3 första i kartong):

Solar Jetman
Shatter Hand
Guardian Legend
Ducktales
3 spel i ett (Super Mario bros., Fotboll och Tetris)

Dessutom är det en sån här superduperjättecoolt-paket med 3 (egentligen skulle det ha varit 4 men jag fick bara 3 nr jag köpte) handkontroller och en såndär multitap så man kan koppla in 4 spelare.

Hur som helst, detta är en cool raritet och ett bra sätt att börja eller komplettera en nes-samling. Priset jag vill ha 1300 kr. Säljer den helst här i Göteborg pga. storleken men jag antar att den går att skicka.

Maila på [email protected] eller PM:a här på whoa...

Bilder:
Bild 1
Bild 2
Bild 3

En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.