I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Överlåtelse: 8mbit bredband comhem

Övrigt - Köp & Sälj

2007-04-23 20:21

Överlåtelse: 8mbit bredband comhem

Tjena!

Någon som vet med sig att de ska skaffa bredband från comhem som istället kan tänka sig att ta över mitt? Jag har 8mbit som jag betalar 299:- mån för, och det från och med 1:a juni som jag inte behöver det längre. Från första juni är det 9månaders bidningstid kvar. Modem och sladdar ingår.

pma mig om ni är intresserade

Addicted to Love

2007-04-23 20:26

Och vad tjänar man på det då?...

2007-04-23 20:41
om du ändå ska skaffa ett sådant så hjälper du en medmänniska. allt mäts inte i kronor och ören.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2007-04-23 20:44
Varför ska du säga upp det?

Är du inte nöjd eller ska du flytta?
Man kan juh säga upp sitt abb om man ska flytta till en lägenhet som inte är Com Hem och då bara betala brytningskostnad för hälften av bindningstiden som är kvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-23 20:50
Annars slipper man väl startavgifter osv? Låter som en schysst deal, hjälp honom nu whoa!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-04-23 21:07
Var snäll mot en medmänniska

2007-04-23 23:54
Startavgifter som man ändå slipper typ :P

2007-04-24 12:07
"om du ändå ska skaffa ett sådant så hjälper du en medmänniska. allt mäts inte i kronor och ören"

Exakt. Jag tänkte om det ändå är någon som tänkt sig att fixa bredband från comhem och kan ta över mitt istället. Jag personligen tycker hellre det än att de ska tjäna massa extra cash!

Anledning till att vill bli av med det är att jag fått bredband direkt i väggen i lägenheten. Jag har faktiskt inte haft något problem med mitt comhem utan det har funkat bra, men jag tar ju hellre en uppkoppling som har samma hastighet i båda riktningarna för samma pris. I värsta fall får jag väl stå ut med skiten ett år, men som sagt, om någon ändå har tänkt fixa och vill ta mitt är jag tacksam!

Barling
Vad hände då? Fick du betala något eller?
Addicted to Love

2007-04-25 20:15
Ingen som kan tänka sig att ta över det?
Addicted to Love

2007-04-25 20:27
Jo om du betalar varje månad kan jag ta över det.

2007-04-25 21:14
Kan informera om att barlings metod fungerar inte. Vill du skita i att betala dina räkningar så ser du bara till att du hamnar hos inkasso  
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.