Säljes: PlayStation Chippad med 22 Spel m.m 500:-
Erbjuder er den igen innan jag annonserar ut den. Ny post då jag råkade glömma att skriva "Säljes"!
PAL-version köpt i Sverige. Basenheten är chippad och klarar därför att spela Alla sorts PS-spel. Allting är i toppskick då jag är mycket noggrann och tar väl hand om mina saker. Alla spelen är kompletta utan Track & Field som saknar manual. + 1 Ställ för 6 spel + 1 Minneskort + 1 ORGINALKONTROLL + 1 TURBOKONTROLL GULD + ALLA KABLAR + 13 ST. ORGINALSPEL: TEKKEN 3 RESIDENT EVIL TOMB RAIDER 2 TWISTED METAL: WORLD TOUR TRACK & FIELD OLYMPIC GAMES FIGHTING FORCE NHL 98 POWER SOCCER WORMS BREAK POINT ODDWORLD DIE HARD + 9 ST. ASIATISKA SPEL: TONY HAWK: PRO SKATER METAL GEAR SOLID MORTAL KOMBAT 4 WIPEOUT 3 THRILL KILL (Fick tag i detta ovanliga exemplar som inte fick ges ut på grund av att det var för våldsamt men spelet är tyvärr ej färdigställt) NBA LIVE COOL BOARDER 4 METAL COLLECTION: Vigilante 8 + Twisted metal 1-3 KKND 2: KROSSFIRE
Bild: http://images.tradera.com/586/46357586_1.jpg
Allting för endast 500:- eller högsterbjudande. Finns i Upplands Väsby (norr om Stockholm). Jag kan skicka det med posten om du står för frakten.
Så betalningen sker kontant vid möte eller sätts in i förväg på mitt konto.
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
|