Säljes: 4 Jeans & en hoodie (Akademiks, Evisu, LRG, Indigo Red)
Säljer bort lite baggy jeans och en hood som är för stor... Skriv meddelande om ni är intresserade.LRG Iron Maiden Jeans, storlek 36 Pris: 500Indigo Red Jeans, storlek 34 Pris: 200Evisu Jeans, japansk fit, inköpta i Tokyo, storlek 34 Pris: 500Akademiks Jeans, storlek 36 Pris: 400LRG Hoodie, Svart m/ lila tryck, detalj på ryggslutet, storlek XXL Pris: 250 Finns att hämtas i Umeå, annars kan jag gärna skicka om köparen står för frakten. MVH / Mikael
lägg!
har du lust att mäta LRG hoodien?
måste fixa mig något att mäta med bara... tippar på att den ligger nånstans kring 140/80/50 som de flesta xxl lrg hoodies gör.
lägg!
Vad menas med Japansk fit?
where my smokers at?
bara japaner kan ha dom :/
hehe.. det är japanska evisus och inte de europeiska som säljs på zoovillage osv. dom japanska är lite mer rejäla i tyget..
lägg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo jag har kollat cali redan men dom varierar lite mellan olika modeller... de flesta ligger dock omkring 140/80/50 +- 3-4cm (bröst/längd/ärm) som jag skrev tidigare.
lägg!
kom igen nu folks, fina kläder till salu..
lägg!
är lrg hoodien såld?
www.blazebook.smoke
nä inte än, det var en som var intresserad men han har inte hört av sig på ett tag.
lägg!
Damn, skulle köpt två av jeansen och antagligen hoodien också om jag fortfarande bott i Sverige... du har inte lust att skicka till staterna?? :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
så länge du betalar frakten så kan jag skicka dom vart du vill..
lägg!
portot landar väl nånstans kring 350 kr dock.
lägg!
hmm sant sant... ska kolla upp ungefär hur mycket det skulle kosta och återkommer!
kollade posten.se, utanför europa, upp till 2 kilo, 289:-.. upp till 3 kilo 351:-. vet inte riktigt vad två par jeans kan tänkas väga.
lägg!
Runt 2-3 kilo iaf. Så mest skulle det kosta 350 spänn med andra ord. Dom jeansen jag är intresserade av är LRG jeansen och Evisu jeansen. skulle då bli ungefär 1350 spänn... hmm, det är typ värt det. Båda jeansen är dyra som fan om dom är i original. (Är dom original eller fake föresten?) Hur pass använda är byxorna? Hur pass slitna är mönstret på Evisu byxorna? Är bilderna nytagna? Och hur lång är du, så man vet ungefär hur dom kommer sitta (jag är 186 cm).
evisus är redan bortlovade tyvärr, kan hojta om han ångrar sig. lrg iron maiden brallerna finns kvar, orginal, köpta för 1200 på recognize just innan jul och använda 5-6 ggr. har börjat använda lite tightare byxor, ångrar än idag att jag inte köpte 34:or eller 32:or. har track jackan också.. klockren combo.
lägg!
Hmm ok, då förändrades mycket. Då skulle det bli typ 700 spänn för ett par byxor... vilket iofs inte är jättemycket... Får tänka lite mer på saken.
gör så, som sagt, hojtar om han ångrar sig... han får till helgen på sig.
lägg!
hade det varit 32 eller 34 på lrg hade jag köpt direkt nu är de dock förstora :(
Forumssignatur...<br>
de köpare jag hade på några av plaggen verkar ha en fattig månad, alla har ändrat sig.. så upp upp upp, det finns fortfarande massa schyssta kläder att handla.
lägg!
vilket material är hooden i? vanlig bomull eller tracktop varianten? den glänser lite på bilden..
....eller?
Har du mått till LRG iron maiden jeansen? Storlek 34 är de jag brukar använda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thetriggaman: det är 80% bomull och 20% polyester, det är inte tracksuit material, den är lite rejälare än en vanlig bomullhoodie dock. GonzalesJr: det är classic 47 fit så det är 90/82/48 (midja/längd insida/fot), 34:or i samma modell ligger på 88/80/47.
lägg!
LRG hoodien är såld.
lägg!
är det äkta evisu-jeans, och hur många gånger har du använt dom?
dom är äkta, köpta i tokyo... jag har använt dom sparsamt i ett år (10-20 ggr). dom är i bra skick, inte nyskick men väldigt bra.
lägg!
Du får 400kr för evisus jeansen
Evisu jeansen är sålda.
lägg!