Säljes : PSP + GTA
ett playstation portable med kartong, laddare, hörlurar, 64mb minne. Grad theft auto spelet hänger med. startbud: 500kr!
Big brother is watching you.
Byter du mot ett n64? eller kanske ett ps2?
Follow the dao, right about....NOW!
slutdatum för denna "auktion"? eller säger du stopp när du fått vad du vill ha? jag bjuder iaf 500.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
juste, glömde att tillägga: ibland så glappar färgerna (av någon konstig anledning) men det är bara att trycka lite lätt på luckan där spelet sitter så fixar det sig. Ingen stor fara direkt :) Jag stoppar när jag sett hur högt priset kan nå :p kan även bytas mot lite grejer, datorprylar eller något, kom med förslag! peace
600 bjudet ingen som vill bjuda högre?
ups
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone
ingen som vill bjuda mer än 600kr?
beror på vad för " data grejjer " du söker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vill helst ha pengar, så kom med förslag. har fått ett bud på 700, den som bjuder högre får den direkt!
Byta mot en grön ipod mini 6gb?
dumåsteröka(hasch)
Oj, fan. råkade skriva från min brorsas inloggning :D men babylonfighter och Zashay är samma :d
mot ett boxat nintendo 8 bit med 3 handkontroller och ett spel?
En rotnonchalant kannibalistisk kulturkameleont med omättlig hunger för allt från tahitisk högerprogg till ethiopisk slapstick.
har tyvärr redan ett nintendo 8 bitars. xbox, gamecube eller över 700kr :)
Follow the dao, right about....NOW!
vart finns den?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
800
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
jag säljer mitt psp för 800 kr me Need for speed spel ... någon intresserad ? :D Sorry Babillonfighter ... snodde DIN tråd. men what the fuck
"Så ett ps2 funkar inte? :P" Nejtack, pengar eller ett xbox :p "jag säljer mitt psp för 800 kr me Need for speed spel ... någon intresserad ? :D Sorry Babillonfighter ... snodde DIN tråd. men what the fuck" starta en egen tråd!
ingen som är intresserad eller?
800 jag köper om det e i bra skick
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
HUr är det med garanti, laddare, tillbehör osv? Man villju veta vad man får.
Som sagt, den glappar ibland, men inga stora problem direkt, bara trycka lite där bak så fixar det sig.. Definitivt värt priset då alla på blocket kostar minst 1500-2000kr fortfarande. Ni får kartong, laddare, hörlurar, och spelet förstås.
ja det kanske är värt om det är med garanti, så man kan lämna in den och få felet åtgärdat
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Problemet är att jag har letat efter kvittot, men hittar det inte, annars skulle det vara garanti kvar. ;/
vart finns det ? kan bytas mot ett xbox med nåra spel, dvd kontroll mm...
jadu!
Den finns i Stockholm. :)