I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: World of Warcraft

Övrigt - Köp & Sälj

2007-04-08 19:47

Säljes: World of Warcraft

Accountet innehåller 5 characters, är inte TBC patchat och det är endast jag som spelat på det. Alla characters är på en och samma server som är en PvP-server. Senaste någon character flyttades från en server till en annan var i Augusti förra året, så alla characters ska gå att flytta till andra servrar om så önskas.

Dom olika karaktärerna är:
60 Orc Hunter, 7/8 T2, BWL Xbow, Barb of the Sandreaver, Epic Mount.
60 Tauren Druid, 7/8 T2, bra feral set, AQ40 stav, Normal Mount.
60 Undead Rogue, 5/6 superior pvp set, krol blade, Normal Mount + Normal Orgrimmar mount (vargen).
19 Troll Rogue (Twink)
19 Troll Hunter (Twink)

För det här kalaset vill jag ha 750kr, med cd-skivor vill jag ha 900kr inkl frakt.

Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-04-08 20:49
lol lycka till
thundercooperfuckinbird

Moderator

2007-04-08 22:14

Du skulle passat på innan TBC-relesen. Nowdays är det knappt nåt värde alls på characters under lvl 70, hur tungt gearade dom än må vara :/

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2007-04-09 15:22
Jo, men slutade spela just innan TBC-releasen och då var jag inte säker på om jag bara skulle ta en paus lr sluta helt.

Vid snabb affär kan jag tänka mig att gå ner till 500kr. (600kr med skivor)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-04-09 17:29
du får 200,med skivor
Meep meep