I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Ny evisu jacka.

Övrigt - Köp & Sälj

2007-03-28 13:47

Säljes: Ny evisu jacka.

Hej alla klädjunkis, min polaer kom hem förra veckan med ett stort parti äkta Evisu kläder från Tokyo Japan.

Jag fixade en jacka som är myckett exklusiv! .
Den är tillverkad i jeans (som passar bra till våren?) och har handmålade framfickor ,
en svart och vit ryggtavla gord av textil-färg och spray färg.
den är väldigt stilren och passar nog dom flesta.(fast en storlekrn är xl så är den liten)
jag har fottade den både fram och bak både när den ligger ner och när jag har den på mig(inklusive närbillder på lapparna?så ni är försäkrade på att den är äkta..)
Fottona håller jag på att bränna på en cd nu och kan skicka via posten hem till er bilderna i jpg format på en brännskiva .om jag inte kan lägga upp dom på nån länk.

jag gör så här eftersom jag blivit lurad  på whoa innan och fått en massa mess av folk som är halvintreserade försöker luras och de ena och det andra........

så mina villkår år bjudningen börjar idag på 1800kr
om en vecka så den som vill betala mest får den .

jag jobbar på dagarna och är upptagen på kvällarna. men ni kan smsa mig på nummer
0739 07 32 52.
Eftersom jag inte sitter så myckett vid datan (sms) ?
annars skriv till min hottmail
[email protected]

MVH Damian Sebra.

guess what daddys bringing home 4 dinner nigga nuts n guts n slabs of humen meat mutherfucker.know eat