Säljes: Playstation 3 (svensksålt)
Yes folks, levererad direkt från Svenska Sony.
* Plomberad svensk PS3. * 60 GB.
Motsvarande utföranden (svensksålda) och skick börjar på ca 7.000 överallt jag kollat, så vi börjar med det;
Utgångspris 7.000 kr Jag bor i Sthlm och kan lättast mötas upp i centrala stan. PM:a mig vid intresse. Mvh Chris
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Finns nya för 6000 i affären så 7000?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns som ett överpris med tanke på att det går att få tag på playstation 3 60gb för 5800 i affär.
Ja, jag har dyslexi.
kostar ju 6800 i affäerer
runnt 5800, se pricerunner.
Ja, jag har dyslexi.
5699:- på mediamarkt i stockholm.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
om säljaren sänker priset till under 4500 så kan jag vara intresserad. Annars betalar jag gärna några hundralappar extra för att få det från butik.
Ja, jag har dyslexi.
precis! jag bjuder 4800
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Hahaha jävla idiot, lycka till..
gud, pajas. kostar inte mer än 6lax i butik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ajdå, visste inte att de fanns ute. miss av mig..
haha vilken koll
thundercooperfuckinbird
poptheglock & mystic>
självklart visste jag inte att de fanns tillgängliga i butik, men tack för er medverkan.
Enligt
pricerunner är Media Markt (Kungens Kurva) överlägset billigast med 5.690:-
Jag säljer mitt för
5.500:-, finns mitt i stan.
och du säljer i obruten förpackning?
ja, helt obruten. plomberingen sitter kvar.
shit var det fett få som såldes på svenska marknaden eller? Trodde att dom skulle gå på röjjigt mkt pengar från privatpersoner nu...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
seriöst, du kan ju inte sälja det 200 kronor billigare än i affären. Om du fick 5 500 för den kan du väl ge mig den personens nummer, han kan få köpa min ipod 4 gb nano för 1300 typ :P (sry för reklamen)
2700kr bjudat
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Olorun, varför inte? skillnaden på ett nytt?
fortsättning följer...
Olorun> seriöst, jag kan göra exakt vad jag vill. är du intresserad så skicka ett meddelande och PRUTA då. bor du i sthlm och vill köpa ett PS3 har du två val: 1: Åka till Kungens Kurva (jippi), och betala 5.700:- 2: Möta upp mig centralt och få det billigare.. BVSA
Alltid säkrare att köpa ur butik....
Ja, jag har dyslexi.
jag bjuder 3500 sek
Ja, jag har dyslexi.
jag är prutbar, men 3.500 är för lite ~5.000 vill jag ha.
Sluta tjaffsa med skambud, såpass nytt som det är rent relase mässigt är det inte konstigt att sälja nära nypris. Med tanke på att det är oöppnat och plomberat kan det mycket väll ligga bara någon hundring under nypris och få mig inte att påminna om att Mediamarkt har sjukt mkt kunder och det lär vara svårt att få tag på ett ps3 där det är billigast eftersom alla lär gå dit.
Follow the dao, right about....NOW!
du får 4.995 =)
crill oh Du gör itne detta alltför ofta va? Det är ju stulet, elelr skaffat svart på något annat sätt, så klart fan jag inte betalar 5000 för det då?!
Olorun> sluta påstå saker du inte vet något om. fråga mig gärna om det är stulet eller "svart", men påstå inte. inget är stulet, den är levererad direkt från Sony som ett pris, och det kommer köparen få ett intyg på. Fuzz> tack.samopo> jag är tillbaka i stan på måndag kväll, det är ditt på tisdag om ingen bjudit över.
just därför så har du inte lagt ner cash. Möt mej imorn centralt så får du 2 friska i handen!
Det har ju ingen som helst betydelse om han har lagt ner pengar på det själv eller inte. jag är eventuellt intresserad för en 5 tusing. återkommer imorgon.
Mind Your Head...
5000 är ju fan skit bra pris, vadfan klarar alla på.
kolla blocket ni som är intresserade att köpa för 5000, finns helt nya för 5000kr inkl 2 spel...spelen kostar fan 600-700kr, så denna utan spel borde ligga runt 4000
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Tycker att du absolut kan ta 6500 för det.
De som såldes på release dagen kostade minst 6500 och sålde slut direkt.
Nästa leverans kommer inte förran i slutet av april.
Lycka till att köpa det nu för 5699 på Media Markt.
Får nog vänta några månader på det.
Kommer säkert ta ett halvår innan du bara kan gå in och köpa det i affär utan att du bokat innan.
De som kostar 5000 på blocket är säkert importerade från japan eller usa...
needl> öh driver du eller, finns i butik över allt, detta är inte en konsoll som tar slut i första taget, kolla tex webhallen sen var det svenska konsoller jag såg på blocket bara lite fin info :)
and-one, låt han få sälja det för vad han vill?
fortsättning följer...
bjuder 2900
vi är överallt!
utmärkt fille, dock uppkommer vissa upplysningar, information kan vara uttav värde, det får varje enskild betraktare erfara
Needl vad snackar du om?
"De som såldes på release dagen kostade minst 6500 och sålde slut direkt.
Nästa leverans kommer inte förran i slutet av april"
Enligt Sony själva och diverse svenska spelsidor finns ca. 25% av skeppade konsolerna fortfarande i butik då Sony lyckades leverera så pass många till premiärdagen. Så att de är slutsålda är verkligen inte sant. Och att konsolerna kostade minst 6.500 är inte sant det heller. på Media Markt kostade konsolerna som sagt 5.699, och 6.199 var och är prislappen hos Webhallen.
Det är dags att skära lite i priset, fördelen med att köpa i butik är att du får ett års garanti, (två i praktiken), något du inte får av den här snubben. Gå ner till typ 4.500 så kan vi börja snacka - vem vill ta risken att spara ett par hundringar och gå miste om garantin?
han skrev ju att han hade intyg från sony att det var ett pris. borde väl kunna funka som garanti.
you know i spell girl with a B
needle du har ingen aing om vad du säge va??för annars bor du i något konstigt land inte samma smo oss andra för här fins ps3 i var ända butik
thundercooperfuckinbird