I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Jobb i Katrineholm.

Övrigt - Köp & Sälj

2007-03-16 13:38

Sökes: Jobb i Katrineholm.

Hej, nån som vet nåt jobb i katrineholm. har kollat arbetsförmedlingen o ja tror fan att det här kommer funka bättre. så om ni vet nåt så hjällp mig. har ingen ubildning förresten.

Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.

2007-03-16 13:43
ingen?

2007-03-16 14:08
kolla på sånna arbetssidor där dem söker arbetare, lättare att hitta.
hej

2007-03-16 14:11
har ingen ubildning förresten.

no shit?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-03-16 14:36
haha, langa en sida om ni vet nån, har kolla monster.se o den va inge bra.

2007-03-16 16:56
nån skola måste väl leta städare =O
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-03-17 00:47
ringt upp företagen runtomkring? gått dit och lämnat CV?

Gör det då! kanske får napp. Alla jobb hängs inte ut på afm utan sköts oftast intärnt.
-- Mellanslagsanvändare --

2007-03-17 01:16
Ring och anmäl dig på kommunens vikariepool om det finns någon. Gå till skolor/dagis och presentera dig och be dem ringa dig om de behöver vikarier.

Och för all del, sätt ihop ett riktigt cv och skicka runt+ring till ALLA ställen du kan tänka dig att jobba på. Trägen vinner..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.