I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Märkeskläder (bl.a. we, energie, adidas, triple 5 soul)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-03-14 16:42

Säljes: Märkeskläder (bl.a. we, energie, adidas, triple 5 soul)

Säljer här ut ett gäng märkeskläder till mycket förmånliga priser.

1. Sprillans ny Energie-skjorta med tags kvar. Modellen heter 'Spencer' och är i storlek Large. Tuffa applikationer med vibbar från 60- och 70-talet.

Nypris; 1199;
Mitt pris; 500:- eller bud.

2. Tröja från Triple 5 Soul. Det är inget vanligt tryck utan 5'an är påsydd, klassigare än deras vanliga sweats. Hål för tummarna i muddarna. Storlek Medium.

Mitt pris; 300:- eller bud.

3. We-sweatshirt. Tjej-modell. Sprillans ny med tags. Tjejstorlek Small.

Nypris; 599:-
Mitt pris; 300:- eller bud.

4. Zip-hoodie från X-large. Riktigt snygg med stort uppochner-vänt märke på ryggen och litet 'x-large' tryck på vänster bröst i rasta-färgerna.
Knappt använd så den är i nästintill nyskick.
Storlek Small.

Mitt pris, 300:- eller bud.

5. Sprillans ny zip-kofta från We. Tyvärr inga tags kvar. Storlek Medium.

Nypris; 1100:-
Mitt pris; 500:- eller bud.

6. Pringle-tröja. 100% lammull. Helt oanvänd. Bästa kvalitét som vanligt när det gäller Pringle.
Storlek X-large.

Mitt pris; 500:- eller bud.

7. Vintage Peak Performance-jacka i oldschool-modell. En klassiker från 80-talet. I använt men fint skick. Storlek Large.

Mitt pris; 250;- eller bud.

8. Adidas-jacka! Retro som f*n. Stefan Edbergs orginal modell från slutet av 80-talet. Mycket fint skick. Knappar på ärm-muddarna. Svår att få tag på. Storlek 50, vilket borde vara nånstanns mellan small och medium.

Mitt pris:- 400:- eller bud.

9. Keps från We. Modellen heter Max och är en unisex-modell. Onesize. Helt ny med tags kvar.

Nypris; 249:-
Mitt pris; 130:- eller bud

Alla kläder är självklart original.
Vill ni ha bättre bilder så är det bara att kontakta mig så fixar jag det.
Skambud kan ni gärna skippa.

Kläderna finns att hämta i Stockholms-området eller så kan de skickas med posten(köparen står för frakten).


BILDERNA HAR NI HÄR!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.