I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värdering: min dator!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-03-13 22:19

Värdering: min dator!

Tja, nu är det så att min dator börjar bli väldigt full och en del grejer funkar inte som det ska. jag har ett crackat XP så jag har lite svårt att bara formatera om eftersom det är en it-tekniker jag känner som har hookat och jag har inte så mycket kontakt med honom längre. det är ju så att jag är grymmt sugen på en iMac och tänkte därför kolla vad folk skulle tänkas betala för mitt monster!

AMD Athlon64 3200+ prolle
2,6gigs minne (TwinMos är märket)
En NEC DVD-brännare och en LG CD-brännare
Två Samsung spinpoint diskar, ena på 80gig och den andra på 200.
Hiper Type-R 580w nätagg
Antec Performance P180 låda
ASUS A8N SLi-Deluxe Moderkort
Trådlöst nätverkskort från D-Link
Audiophile 2496 Ljudkort
och sist men inte minst ett ASUS GeForce 7800gt grafikkort!
osså kan jag nog skicka med ett MX 5000 tangentbord med MX 1000 mus.

Jag köpte ett paket i februari förra året och uppgraderade med grafikkortet och lådan i somras..! Totalt har jag nog lagt ner ca. 16-17000 på den och hoppas iaf få 10k tillbaks?? Som sagt så e jag sugen på en iMac så tips på vad man ska tänka på när mna köper en sån är också välkomna..!

O för er som vill ha bild kan jag ju iaf säga att lådan ser ut såhär, och är grymmt tyst men rätt stort.. allt funkar perfekt förutom disken som börjar bli full med skit.. En omformatering tar nog hand om det problemet. Alla spel funkar oftast med hösta grafiken, även nyare spel som Medieval 2 o Splinter Cell: CT funkar kanon.

Jag vill ju inte sälja maskinen än men får jag ett bra bud så ska jag överväga det.

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.